مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یک حلقه مفقوده در استان وجود دارد و آن نیز نبود ارتباط بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و ورزش دانشگاهی است.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 03 March 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی‌تمیم امروز ۱۳ اسفندماه در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش دانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم ارتباط ما با ورزش دانشگاهی در استان خوزستان بیشتر شکل بگیرد و امیدوارم بعد از انتخابی که امروز صورت گرفت و آقای مرعشیان به عنوان رئیس هیات ورزش دانشگاهی انتخاب شد، در بخش‌های مختلف همکاری خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: به نظر من یک حلقه مفقوده در استان وجود دارد و آن نیز عدم برقراری ارتباط بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و ورزش دانشگاهی است. امیدوارم در این دوره بتوانیم برای جامعه پرمخاطب ورزش دانشگاهی برنامه‌های بیشتری داشته باشیم و با شناختی که از آقای مرعشیان دارم به نظرم او می‌تواند ارتباط موجود بین ورزش خوزستان و دانشگاه را بیشتر از قبل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: از زمانی که به عنوان مدیرکل انتخاب شدم، ۷۰۰ پروژه نیمه کاره در ورزش خوزستان وجود داشت، ضمن اینکه بدهی قابل توجهی به پیمانکاران روی دست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بود. در این بین بدگمانی نسبت به دستگاه ورزش نسبت به انجام ندادن تعهداتش وجود داشت و همین باعث شده بود فاصله‌ای بین دستگاه ورزش و سایر دستگاه‌ها ایجاد شود اما تلاش کردیم این فاصله را کم کنیم و این اعتماد را برگردانیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای سال ۱۴۰۲، ۹۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده است، ضمن اینکه تلاش کردیم تمام قوانین و مقررات را در کلنگ‌زنی پروژه‌ها رعایت کنیم؛ یعنی ابتدا اعتبار داشته باشیم و بعد طبق قانون مناقصه برگزار کنیم.

بنی‌تمیم گفت: خوشبختانه در دو سال متوالی جزو معدود استان‌هایی هستیم که موفق به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان شده‌ایم و در همین زمینه تلاش کردیم تمام ارکان ورزش را برای تدوین در نظر بگیریم. مبالغی که برای صاحبان مدال طلا، نقره و برنز در نظر گرفته شد به ترتیب ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بود که به جرأت می‌توانم بگویم این مبلغ در هیچ اداره‌کل ورزش و جوانانی در کشور به قهرمانان پرداخت نشد. همچنین برای اولین بار خانم‌هایی که به مسابقات اعزام شده بودند و موفق به کسب مدال هم نشده بودند با اهدای جایزه دارنده مدال برنز مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار