معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: هدف دشمن تغییر دیدگاه و القای حس ناتوانی در بین قشر جوان ایرانی است اما همواره‌ درخشش جهانی جوانان در عرصه های مختلف موجب ناامیدی و یاس دشمنان شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ 04 March 2024

به گزارش  تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی  در آیین تقدیر از جوانان برتر استان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین، اظهار کرد: سعی و برنامه دشمنان به طرق مختلف و اغواگرانه، نزدیک شدن به جوانان برای ایجاد فاصله این قشر با آرمان های نظام است.

وی بر دشمن شناسی از سوی جوانان تاکید و اضافه کرد: حقایق آشکار و پنهان دشمنان باید با جهاد تبیین به جوانان شناسانده شود.

حسنی ادامه داد: سران اروپایی و آمریکایی و رسانه های تبلیغی آنها برای رسیدن به مقاصد شوم خود، به صورت ویژه به جوانان ایران توجه دارند تا آنها را به سمت اهداف خود بکشانند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: دشمنان اثبات کرده اند که هیچگاه تحمل موفقیت جوانان ایرانی را ندارند.

وی با بیان اینکه نوک پیکان و اولویت دشمنان را جوانان ایرانی نشانه گرفته است، بیان کرد: اما جوانان ایرانی با استدلال و منطق و موفقیت های پی در پی بین المللی دشمنان را به عقب رانده اند.

وی افزود: جوانان نسبت جامعه خود احساس مسئولیت دارند و قشری بسیار تاثیرگذار هستند و البته جوانان باید در امور زندگی خود معنویت و الفت با خداوند را نیز مد نظر داشته باشند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این نشست گفت: در جشنواره انتخاب جوان برتر استان ۱۰۷ نفر در رشته های مختلف ثبت نام کردند که پس از داوری ها نهایت از ۳۰ نفر جوان تقدیر شد.

«محمدرضا تردست» افزود: امروز در جشنواره جوان برتر ایران زمین مجموعا ۳۰ نفر جوان موفق در محورهای دهگانه و از هر محور سه نفر تحلیل می شوند.

وی یادآور شد: ۱۰ نفر جوان اول و برتر هر رشته پایان هفته جاری در آیین انتخاب جوانان برتر ایران زمین با حضور رییس جمهور شرکت می کنند و پیش بینی می شود در جمع جوانان برتر منتخب کشوری از استان ایلام نیز جوانانی انتخاب شوند.

تردست خاطرنشان کرد: شناسایی جوانان مستعد و معرفی جوانان برتر به عنوان الگوی موفق برای جامعه از اهداف این جشنواره است.

شایان ذکر است ؛در این جشنواره ،مجتبی قیطاسی خبرنگار تابناک بعنوان رتبه اول  و جوان برتر حوزه رسانه های استان ایلام در سال ۱۴۰۲ معرفی و از وی  تجلیل کردید .  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار