امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : مردم خوب و ولایت‌مدار ایلام حماسه مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آفریدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 08 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان کرد : مشکلات معیشتی مردم از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید داشته‌اند و راه‌حل این مشکلات را منوط بر انتخابات و مشارکت حداکثری دانستند که الحمدلله این اتفاق افتاد و الان هم مهم‌ترین دغدغه مردم ما مشکل معیشت است، انتظار مردم از دولت خدمت‌گزار سیزدهم و مجلس شورای اسلامی این است که تمام توان و توجه خود را برای حل مشکل معیشت مردم به‌کار گیرند.

وی افزود : فضاسازی دروغین رسانه‌های دشمن، تهمت و افترا، سیاه‌نمایی و القای ناامیدی و تبلیغات گسترده اگر برای براندازی هر نظامی انجام می‌گرفت به طور قطع، آن نظام ساقط می‌شد و ما نمونه‌های آن را در تاریخ زیاد داریم، اما مردم ما در روز آزمون سربلند بیرون آمدند و مشارکت قابل‌توجهی داشتند که در مقایسه با مشارکت‌های جهانی، حضور قابل‌قبولی بود و مردم فهیم ما به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

کریمی تبار مطرح کرد : دشمنان ما بدانند اگر چنانچه تنها ۱۰ درصد نیروهای ولایت‌مدار ما پای صندوق آراء می‌آمدند و رأی به منتخبین خود می‌دادند، تعداد آنها نسبت‌به جمعیت ما حدود ۹ میلیون نفر می‌شد، نه‌تنها این‌۹ میلیون نفر، یلکه یک میلیون از نیروهای شهادت‌طلب، مجاهد، ولایت‌مدار و رزمنده برای دفاع از نظام و اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبر کافی است که قوی‌ترین ارتش دنیا را زمین‌گیر کند و آن‌ها را به درک واصل کند.

وی تاکید کرد:  دشمنان تصور نکنند که مشارکت ۶۰ درصد، ۷۰ درصد و ۸۰ درصدی سابق مردم ما در انتخابات کاهش پیدا کرده و طمع کنند که می‌توانند در برابر مجاهدین ما بیاستند، یمن و مجاهدین انصارالله نشان دادند مجاهد فی‌سبیل‌الله یعنی چی.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد : در ایام نوروز مردم دوست دارند در طبیعتی که خداوند در اختیار مردم استان قرار داده، حضور پیدا کنند و طبیعت گردها و گردشگران نیز برای تفرج و تفریح در استان حضور پیدا می کنند، البته مردم ما مردمی مهمان‌نواز و از این مهمانان استقبال می‌کنند و بنده هم از گردشگران برای حضور در نقاط مختلف استان دعوت می کنم که تشریف بیاروند و از جذابیت های خاص استان ایلام بهره ببرند، مردم مهمان‌نواز ایلام در خدمت آن‌ها هستند اما درخواست داریم که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت : امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر وظیفه همگانی است، در جایی که نصیحت ناصحان تأثیر نگذاشت، مسئولان مربوطه تدبیر کنند که باید آنانی که حرف حق را نمی‌خواهند بشنوند با قانون با آنان سخن گفته شود.

وی گفت : خداوند می‌فرماید از آن‌چه روزی شما کردیم چه کم باشد چه زیاد انفاق کنید، مردم ما به طور قطع با این بصیرت، معنویت، ایثار و همدردی که دارند، نگاه سخاوتمندانه خود را متوجه نیازمندان خواهند کرد.

امام جمعه ایلام یادآور شد : هر کسی که خداوند به او توفیق داده است در این صدقه جاریه مشارکت کند، حیف است انسان در حیاط خانه‌اش درخت مثمری کشت نکند، کاشت درخت‌های مثمر و متناسب با آب و خاک استان مورد توجه باشد و از این شرایط برای کاشت درختان مثمر استفاده شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار