امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از لحظه لحظه ماه مبارک رمضان برای ارتقاء خود و حل مشکلات جامعه استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 09 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری، در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته (۱۸ اسفند) کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن چند رویداد در هفته جاری، اظهار کرد: بیستم اسفند سالروز راهیان نور است، اتفاق فرهنگی مهمی که سال به سال پررونق‌تر می‌شود. 

وی به استقبال جوانان برای شرکت در این برنامه‌ها اشاره داشت و افزود: حضور در مناطق عملیاتی در سازندگی، تحول روحی و معنوی نسل جوانی که پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را ندیده اند، منشاء اثر است. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وجود مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس در کرمانشاه، گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان ستاد راهیان نور، انتظار می‌رود فرهنگ راهیان نور در کرمانشاه و کشورمان در آینده رونق بیشتری پیدا کند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به آغار ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: روزه گرفتن واجب شرعی است و در امت‌های پیش از اسلام هم وجود داشته است. 

امام جمعه کرمانشاه هدف اصلی از روزه داری را تقوای الهی عنوان و تصریح کرد: روزه‌داری اراده انسان را محکم می‌کند تا از ارتکاب گناه پرهیز کند، او را بر نفس خود و وسوسه‌های شیطانی مسلط خواهد کرد. 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به فقرا و ضعفا در این ماه اعلام کرد: از لحظه لحظه این ماه باید برای ارتقاء خود و برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد و جلسات تلاوت قرآن به صورت جمعی و خانگی برگزار شود. 

نماینده ولی فقیه در بخش پایانی سخنانش به برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت و با مشارکت خوب مردم برگزار شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار