فرمانده انتظامی کرمانشاه:
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف بيش از يک ميليون و  ۱۳۶ هزار عدد انواع مواد محترقه و بالغ بر ۴۳ کيلوگرم مواد محترقه دست ساز  در راستای پيشگيری از حوادث احتمالی چهارشنبه پايان سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 09 March 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سردار "مهدي حاجيان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم سنتي چهارشنبه پايان سال طبق آئين و رسومي کهن در کرمانشاه همزمان با سراسر نقاط کشور برگزار مي شود.

 

وي ادامه داد: متاسفانه طي ساليان اخير استفاده از مواد محترقه خطرناک در اين مراسم به رسمي غلط تبديل شده و شاهد هستيم بعضا افراد مختلف خصوصا نوجوانان و جوانان دست به اقداماتي مي زنند که هم براي خود و هم ديگران آسيب زاست .

 

سردار حاجيان افزود: در همين راستا و با تلاش همکاران طي يکي دو ماه اخير بيش از يک ميليون و 136 هزار عدد انواع مواد محترقه که 115 هزار عدد آن ها از نوع خطرناک و آسيب زا هستند، کشف شده است .

 

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه همچنين با اشاره به کشف بيش از 43 کيلوگرم مواد منفجره دست ساز (اکليل سرنج) در اين مدت، گفت: نظارت بر کار اصناف و افرادي که اقدام به توزيع مواد محترقه مي کنند با جديت ادامه خواهد داشت .

 

وي همچنين با تاکيد بر اينکه پليس مخالف شادي مردم نيست، تاکيد کرد: پليس در کنار آن هاست تا عده اي معدود به بهانه جشن و شادي امنيت و آسايش خانواده ها را مختل نکنند .

 

سردار حاجيان همچنين با هشدار به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت عمومي گفت: اين افراد چنانچه بخواهند از موقعيت و شرايط سوء استفاده کنند حتما با واکنش قاطعانه پليس مواجه و خودروي آن ها توقيف و براي خودشان هم پرونده قضائي تشکيل مي شود .

 

رئيس پليس استان کرمانشاه ادامه داد: اميدوارم در اين روزهاي پاياني سال خانواده ها از فرزندان خود بيشتر از گذشته مراقبت کرده و اجازه استفاده از مواد محترقه خطرآفرين را به آن ها ندهند .

 

وي در پايان گفت: شهروندان در صورتي که به حضور و کمک پليس نياز داشتند مي توانند با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس حاصل کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت به مشکل آن ها رسيدگي خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار