رییس تبلیغات اسلامی خمین گفت: ۱۴۰ مبلغ و مبلغه دینی به عنوان طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان به مساجد این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 10 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام «عباس کاظمی» روز یکشنبه در این خصوص گفت : این مبلغان شامل ۶۰ روحانی بومی و ۵۰ روحانی اعزامی از قم و ۳۰ طلبه خواهر هستند.

وی ادامه داد: بیان احکام ماه مبارک رمضان، ارزش‌های اخلاق اسلامی و سخنرانی از جمله فعالیت‌های این روحانیان مبلغ در مساجد شهرستان خمین است.

رییس تبلیغات اسلامی خمین اظهار کرد: طرح ملی «زندگی با آیه ها»، انس با ۳۰ فراز قرآن و بیان مفاهیم، انس با الفاظ و حفظ ۳۰ فراز و کنشگری نسبت به محتوای آیه‌ها با محوریت تعلیم و عمل به آیه ها امسال در این شهرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام کاظمی افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با همه مجموعه‌های مختلف، اجرای طرح « زندگی با آیه‌ها» به‌ عنوان حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان یک حرکت هم افزای ملی و منطقه‌ای شکل خواهد داد.

وی توضیح داد: شرکت کنندگان در این طرح در طول سه سال باید ۱۵۰ آیه قرآن را بخوانند، حفظ کنند، بفهمند و عمل کنند.

حجت الاسلام کاظمی گفت: برگزاری ترتیل خوانی قبل از اذان مغرب و عشاء در مصلی امام خیمنی(ره) خمین و چند روستای بزرگ این شهرستان، کرسی‌های تلاوت در شب‌های قدر، اقامه سه وعده نمازجماعت، قرائت دعاهای افتتاح، ابوحمزه ثمالی و دعای سحر را از جمله برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان در این شهرستان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خمین بیان کرد: جشن روزه اولی‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و نوروز در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به برگزاری نشست طلایه داران تبلیغ با حضور ۷۰ نفر از مبلغان دینی در دفتر امام جمعه خمین، گفت: در این نشست بر بازگشت به مفاهیم قرآنی، استفاده از ماه مبارک رمضان برای خودسازی و کمک به مردم غزه تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار