معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام از اجرای طرح خالص فروشی انواع شیرینی و همچنین رتبه بندی قنادی ها در این آستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 16 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی کاکاخانی  اظهار کرد: مشتریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف عدم کسر وزن جعبه و بسته بندی در هنگام عرضه شیرینی مراتب از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

وی افزود: در اجرای طرح رتبه بندی واحدهای قنادی در گروه درجه یک و ۲، قیمت انواع زولبیا و بامیه برای واحدهای درجه یک ۱۳۰ هزار تومان و برای واحدهای درجه دوم ۱۱۰ هزار تومان تعیین شدهذاست.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام ابراز کرد: چنانچه این واحدها قیمت های ابلاغی رعایت نکنند برابر قانون با آنان برخورد می شود.

کاکاخانی گفت: نصب نرخنامه مقابل در معرض دید مشتریان الزامی بوده و عدم درج قیمت تخلف محسوب می شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، برای متخلفین پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

وی با اشاره به استمرار بازرسی ویژه و نظارت ها تا پایان ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: در برخورد با تخلفات صنفی هیچگونه ملاحظه ای وجود ندارد بنابراین تشکیل پرونده ها با وضع جرایم سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار