فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مرحله دوم طرح مسکونی شهید سلیمانی اراک هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و همه ظرفیت‌ها بکار گرفته شده تا در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ 16 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک همزمان با سراسر کشور، افزود: جهاد خانه سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر را کسب کرده ایت.

وی خاطرنشان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت رعایت شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: پروژه یک‌هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که مرحله اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فازهای اول و دوم آن مجموعا ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است که امروز با حضور مسئولان کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

سردار کریمی اشاره به فعالیت های سپاه در بخش های مختلف اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و توانمندی ها و وسعت فعالیت های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود ۶ هزار و ۹۴ واحد مسکونی به طور همزمان در نقاط مختلف کشور افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار