مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پروژه آسفالت مسیر مجتمع گردشگری تفریحی کیان واقع در سد کنگیر شهرستان ایوان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام، بیان داشت: عملیات آسفالت راه‌ دسترسی به مجتمع گردشگری کیان واقع در سد کنگیر شهرستان ایوان به طول ۶۰۰ متر با اعتباری به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اعتبار تخصیص یافته عملیات بهسازی جاده در حال انجام است، افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان ایلام، ادامه داد: این طرح با اشتغال‌زایی مستقیم ۸ نفر و اشتغال‌زایی غیرمستقیم ۱۲ نفر به بهره‌برداری رسیده و مساحت آن ۳ هکتار است.

شریفی خاطرنشان کرد: مجتمع توریستی کیان، مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است و این مجتمع که در محدوده دریاچه سد کنگیر واقع شده، علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سویئت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و… را دارا است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار