مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام توسط یگان حفاظت از اراضی انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، بیان داشت: رفع تصرف ۳۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۳۸ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شده است و این مهم حاصل همراهی دستگاه قضا استان، دادستان و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان است.

وی با اعلام اینکه ۶ هزار مترمربع از اراضی رفع تصرف مذکور مربوط به ۲ ماه اخیر است، افزود: همه كسانی كه قصد خريد زمين يا ملك در شهرهای استان ايلام را دارند، می‌بايست ابتدا با مراجعه با مديريت املاك و امور حقوقی اداره كل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در اين خصوص را كسب کرده تا در دام افراد سودجو و زمين‌خوار گرفتار نشوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در پایان عنوان کرد: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال مقتدرانه با حمايت خاص قضائی و پشتییانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به‌عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با یگان حفاظت راه و شهرسازی همکاری لازم داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار