آیین ضیافت افطاری اعضای خانه مطبوعات قم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶ 20 March 2024

به گزارش تابناک قم، آیین ضیافت افطاری اعضای خانه مطبوعات استان قم با مشارکت هیات خادم الرضا علیه السلام قم شامگاه سه شنبه در حسینیه بنی فاطمه (س) و با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه و جمعی از مدیران و مسوولان استانی برگزار شد.

فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان قم در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه ها سال سخت و پر تلاشی را پشت سر گذاشتند و استان قم به همت و تلاش خبرنگاران همواره جز استانهای پرخبر کشور بوده است.

مدیر خانه مطبوعات استان قم افزود: امسال رویدادهای مهمی را داشتیم که برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و همچنین پوشش برنامه های ایام نیمه شعبان که مورد توجه همگان در سطح ملی و حتی بین المللی است و نیز برپایی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و سایر راهپیمایی هایی که در راستای دفاع از مردم مظلوم غزه برگزار شده از جمله این برنامه ها بوده است که خبرنگاران قمی فعالانه و دغدغه مندانه این رویدادها را پوشش خبری دادند.

یوسف پور افزود: باید از همت همه خبرنگاران قمی در انعکاس برنامه ها در عرصه های مختلف تشکر کرد و در این زمینه با وجود همه مشکلات معیشتی و صنفی، اهالی رسانه کارنامه قابل قبولی دارند.

مدیر خانه مطبوعات استان قم اضافه کرد: انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم نیز امسال همزمان با سراسر کشور برگزار شد که ۸۵ درصد از اهالی رسانه در این رویداد مهم مشارکت داشتند و استان قم از جمله سه استان با مشارکت بالا در انتخابات بود.

وی اضافه کرد: از تلاش های هیات مدیره دوره گذشته خانه مطبوعات استان قم نیز در این مراسم به پاس خدمات و تلاش های صادقانه آنان به اهالی رسانه تقدیر می شود و از هیات خادم الرضا علیه السلام قم حمید ناطقی مسوول این هیات به واسطه میزبانی از اعضای خانه مطبوعات و برپایی ضیافت افطاری تشکر و از وی تجلیل می شود.

آیت پیمان رییس هیات مدیره هیات خادم الرضا علیه السلام قم نیز در سخنانی بیان کرد: توجه به فراهم آوردن زیرساخت های لازم برای انجام ماموریت های خبرنگاران و رسانه ها موجب خواهد شد تا بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی کاسته شود.

وی عنوان کرد: رسانه ها دیدبان موثری برای سلامت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه به شمار می روند که در این راستا باید حمایت های لازم از رسانه ها صورت گیرد و مشکلات خبرنگاران برطرف شود.

رییس هیات مدیره هیات خادم الرضا علیه السلام قم ادامه داد: باید رسانه ها جدی گرفته شوند و عرصه برای فعالیت آنان گسترش یابد که این امر برکات خوبی برای کشور به دنبال خواهد داشت.

پیمان با بیان اینکه خبرنگاری شغل با شرافتی است افزود: دفاع از حق و بیان حق در برابر باطل از جمله کارهای انبیای الهی است و به همین دلیل خبرنگاری شعبه ای از کار انبیای الهی است.

مصطفی ملایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم بیان کرد: قدرت رسانه ای در راستای موفقیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بسیار بااهمیت و مهم است.

وی بیان کرد: در دوران نهضت امام راحل کار رسانه در ابعاد مختلف و رساندن مواضع امام خمینی (ره) در قالب پیام و نوارهای صوتی ایشان سبب شد تا مسیر پیروزی انقلاب تسریع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمنان با همه توان رسانه ای خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز برای ضربه زدن به کشور و ملت تلاش کردند که آخرین مورد آن تلاش برای کاهش مشارکت در عرصه انتخابات اخیر بوده است.

ملایی با تقدیر از تلاش رسانه های استان قم در عرصه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش های خبرنگاران و اهالی رسانه در قم سبب شد تا میزان مشارکت مردم قم در انتخابات ۱۲ درصد رشد داشته باشد و در سطح کشور رتبه نخست را بدست آوردند.

وی افزود: باید از همه تلاش های جهادی خبرنگاران قمی در عرصه های مختلف تقدیر کرد و اهمیت نقش آنان در انعکاس رویدادها و تأثیرگذاری بر جامعه انکار ناپذیر است.

در این نشست صمیمی، با اهدا لوح سپاس و هدایایی از اعضای هیات مدیره دوره قبل خانه مطبوعات استان قم از جمله محمد حسین همتی نژاد، فاطمه عسگری، علی شعبانی، حسین طالبعلی، و سید سعید هاشمی تجلیل شد.

حمید ناطقی مسوول هیات خادم الرضا علیه السلام قم نیز در این مراسم به پاس همراهی های این مجموعه با اهالی رسانه از سوی خانه مطبوعات استان قم مورد تقدیر قرار گرفت.

در ادامه با نشان خادمی هیات خادم الرضا علیه السلام به حجت الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار