استاندار آذربایجان‌غربی از انجام بیش از ۲۵۰ بازدید در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید و اجرایی شدن ۸۸ درصد مصوبات این طرح خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 24 March 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ بازدید در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید انجام شده، گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات کارشناسی انجام شده در ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان، بیش از ۸۸ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید اجرایی شده و روند اجرای تمامی مصوبات نیز ادامه دارد.

 محمدصادق معتمدیان  در حاشیه صد و هفتمین یکشنبه‌های حمایت از تولید، با تاکید بر پایبندی به تمامی تعهدات در راستای شتابدهی به سرمایه‌گذاری و تولید در استان، افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه اقتصاد کشورمان، عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال درخصوص جهش تولید با مشارکتمردم، الزاماتی دارد که باید مورد توجه تمامی مسئولان و نهادها قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از راه‌های بی اثر کردن تحریم‌ها، جهش تولید است، خاطرنشان کرد: تحقق شعار راهبردی سال، در سطح کلان اقتصادی کشور در قالب تثبیت نرخ ارز، ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم ... در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی به تمهیدات اندیشیده شده در استان برای عمل به شعار سال نیز اشاره کرده و افزود: در آذربایجان‌غربی با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف، زمینه مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی فراهم می شود.

معتمدیان همچنین از بازگشت حدود ۳۰۰ واحد راکد و نیمه راکد به چرخه تولید از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در استان خبر داده و اضافه کرد: در سال جاری روند احیای واحدهای راکد و نیمه راکد آذربایجان‌غربی با سرعت بیشتری دنبال شده و زمینه برای سرمایه‌گذاری‌های جدید توسط ستاد تسهیل رفع موانع تولید در استان فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی، افزود: با تامین زمین و زیرساخت‌هایی چون آب، برق، گاز و مخابرات، تدابیر ویژه برای تسریع خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران پیش‌بینی شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان به اهمیت حمایت از کارآفرینان و تولیدگران در حوزه تامین منابع مالی و سرمایه ثابت و در گردش اشاره کرده و اظهار داشت: همایش‌های ملی و بین‌المللی برای معرفی ظرفیت‌های استان و جذب سرمایه‌گذار بخش‌های صنعت، معدن، فرآوری محصولات کشاورزی و گردشگری از کشورهایی چون ترکیه در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار