کد خبر: ۱۱۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ 30 March 2024

استفاده از کارت ویزیت یکی از شیوه‌های مرسومی است که بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی برند خود از آن استفاده می‌کنند و یکی از عواملی که برای افزایش اثرگذاری این نوع برگه‌های تبلیغاتی بسیار مهم است، سایز و ابعاد کارت ویزیت است.

سایز کارت ویزیت برای کسب و کارها

ما در این محتوا در مورد اهمیت انتخاب سایز مناسب برای کارت ویزیت و ابعاد استاندارد آن با شما عزیزان صحبت خواهیم کرد و در پایان هم در مورد مزایای سفارش کارت ویزیت با ابعاد مورد نظر به مجموعه معتبر تیم گرافیک توضیحاتی خواهیم داد. 

اهمیت انتخاب سایز مناسب برای کارت ویزیت

انتخاب سایز مناسب برای افزایش اثرگذاری این شیوه تبلیغاتی بسیار موثر است. با انتخاب ابعاد مناسب برای این نوع برگه‌های تبلیغاتی، مخاطبین می‌توانند به راحتی آن را حمل کرده و در جیب یا کیف پول خود قرار دهند.

به علاوه ابعاد مناسب کارت ویزیت می‌تواند منجر به خوش دست بودن آن شود و افراد به راحتی می‌توانند آن را بین انگشتان یک دست خود جابجا کنند.

ابعاد استاندارد برای کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت با توجه به نوع طراحی خود ابعاد استاندارد متفاوتی دارند که برخی از پرکاربردترین این ابعاد شامل موارد زیر است:

  • کارت‌های ویزیت مستطیلی که پرکاربردترین نوع این برگه‌های تبلیغاتی هستند در حالت استاندارد دارای ابعاد 5.5 در 8.5 سانتی‌متر هستند.

  • ابعاد و اندازه استاندارد کارت‌های ویزیت مربعی شکل، به عنوان مدل دیگری از این نوع برگه‌های تبلیغاتی  5.5* 5.5 سانتی‌متر است.

  • کارت‌های ویزیت دایره‌ای شکل که معمولا برای کسب‌وکارهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند، در قطرهای 3، 4، 5.5 و 7.5 سانتی‌متر تولید می‌شوند.

  • کارت ویزیت پروانه‌ای هم مدل ویژه‌ای از این نوع برگه‌های تبلیغاتی است که ابعاد استاندارد آن مشابه طرح‌های مستطیلی یعنی 5.5 در 8.5 سانتی‌متر است.

سایز کارت ویزیت برای کسب و کارها

نکاتی کاربردی برای انتخاب ابعاد استاندارد کارت ویزیت

انتخاب ابعاد مناسب برای چاپ کارت ویزیت اهمیت بسیار زیادی دارد که برای این موضوع باید برخی از نکات را در نظر داشته باشید، از جمله مهم‌ترین نکاتی که برای انتخاب ابعاد کارت ویزیت اهمیت دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع طراحی کارت ویزیت برای انتخاب سایز آن بسیار مهم است به عنوان مثال ابعاد استاندارد کارت‌های ویزیت مربعی با مستطیلی متفاوت است.

  • ابعاد کارت ویزیت باید به گونه‌ای باشد که امکان درج اطلاعات مربوط به کسب‌وکار مورد نظر به راحتی روی آن میسر باشد.

  • اندازه کارت‌های ویزیت باید خیلی بزرگ نباشد تا به سادگی قابلیت حمل داشته باشند و افراد بتوانند به راحتی آن را در جیب یا کیف خود قرار دهند.

سفارش کارت ویزیت با ابعاد مختلف در تیم گرافیک

تیم گرافیک یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه چاپ کارت‌های ویزیت و انواع محصولات چاپی است که می‌توانید انواع کارت ویزیت با طرح‌ها و ابعاد مورد نظر خود را به آن سفارش دهید.

سایز کارت ویزیت برای کسب و کارها

استفاده از خدمات تیم گرافیک به عنوان یکی از مجموعه‌های با سابقه فعال در حوزه چاپ و تبلیغات مزایای زیادی برای شما خواهد داشت که از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای سفارش کارت ویزیت به این مجموعه هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و می‌توانید سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام، واتساپ یا ایتا و یا اپلیکیشن اختصاصی تیم گرافیک ثبت کنید.

  • محصولات چاپی این مجموعه با متریال درجه یک و به روزترین تجهیزات حوزه چاپ آماده می‌شوند و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • این مجموعه سفارشات مشتریان خود را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده کرده و به آدرس آن‌ها ارسال می‌کند و حتی برای سفارشات بالای دو میلیون تومان هم هیچ گونه هزینه‌ای را بابت ارسال پستی محصولات دریافت نمی‌کند. 

  • با توجه به نیازهای متفاوت کسب‌وکارها و سلایق مختلفی که وجود دارد این مجموعه امکان سفارش انواع طرح‌های کارت ویزیت با ابعاد مختلف را فراهم کرده است و شما می‌توانید از بین طرح‌های جذاب این مجموعه مناسب‌ترین مورد را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

  • محصولات چاپی تیم گرافیک با مناسب‌ترین قیمت نسبت به سایر رقبا به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل هم استفاده از خدمات این مجموعه از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

سخن آخر

کارت ویزیت یکی از روش‌های پرکاربرد برای تبلیغات و معرفی برند کسب‌وکارها است، برای افزایش اثرگذاری این شیوه تبلیغاتی فاکتورهای متفاوتی اهمیت دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ابعاد و اندازه کارت ویزیت است.

ما در این محتوا در مورد اهمیت انتخاب سایز مناسب کارت ویزیت برای افزایش اثرگذاری آن و ابعاد استاندارد این نوع برگه‌های تبلیغاتی صحبت کردیم، نکاتی کاربردی برای انتخاب سایز مناسب کارت‌های ویزیت را بیان کردیم.

در بخش پایانی هم در مورد مزایای استفاده از خدمات تیم گرافیک برای چاپ انواع کارت ویزیت با طرح‌های مختلف و ابعاد متنوع، توضیحاتی دادیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار