مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از بهره مندی بیش از ۱۷ هزار کودک ایتام و نیازمند از خدمات این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ 04 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، رضا طاهری اظهار کرد: طرح پویش به عشق علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کمک به ایتام از ابتدای ماه رمضان در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است و تاکنون هزار و ۹۰۰ حامی در استان کرمانشاه در این پویش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مردم متدین استان با حمایت مادی از کودکان ایتام می‌توانند در این طرح شرکت کنند، عنوان کرد: در استان کرمانشاه بیش از ۱۷ هزار کودک ایتام و نیازمند از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: در این ایام پایگاه‌های کمیته امداد در مساجد و حسینیه‌ها به ویژه در ایام شب قدر مستقر هستند و علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند ثبت‌نام یا عدد ۱۲ را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ ارسال کنند یا با شماره ۰۸۳۳۸۲۱۳۴۴۴ تماس بگیرند که همکاران مجموعه هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی افزود: در استان کرمانشاه بیش از ۳۵ هزار نفر حامی کودکان ایتام هستند و ۸۰۰ کودک فاقد حامی وجود دارد و از مردم استان درخواست می‌شود با ثبت نام در این طرح زمینه حامی دار شدن این کودکان را در این ایام فراهم کنند.

طاهری بیان کرد: همچنین همزمان با ولادت امام حسن (ع) جمعی از ایتام و زنان سرپرست خانوار مهمان سفره اهل بیت (ع) بودند که با همت خیران و همکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ۱۰۰۰ نفر از مددجویان مهمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند تا پایان ماه رمضان کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ واریز یا از کد دستوری *۸۸۷۷*۰۸۳# استفاده و در پویش اطعام نیازمندان در ماه رمضان شرکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار