استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : مقاومت مردم غزه و تمام مظلومان جهان، به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقاب دروغین حامیان و مدعیان حقوق بشر را بر داشته است و امید است که هر چه زودتر با هم افزایی مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شاهد فروپاشی رژیم پوشالی اسرائیل باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ 05 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  حضور مردم سراسر دنیا در روز جهانی قدس در هفته آخر ماه مبارک رمضان چشم گیرتر از سال‌های گذشته خواهد بود، امروز مردم ایلام و ایران اسلامی به واسطه وجدان‌های بیدارشان و بصیرتی که دارند با حضور خود بار دیگر از ظلم و ستم استکبار جهانی، رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام انزجار کردند

وی افزود : کمترین کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه همین ندا و فریاد‌های استکبارستیز و ظلم ستیزی است که با همراه با سایر ملل دنیا هم آوا می‌شود و بزرگترین ضربه را بر پیکره پوشالی رژیم غاصب، جعلی و کودکش صهیونیستی می‌اندازد.

بهرام نیا ادامه داد : این حضور بسیار چشم گیر و تاثیرگذار است و این صدا‌ها و ندا‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر موشک، تانک و سلاح‌های غربی‌ها و در راس آن آمریکای جنایتکار فائق خواهد آمد.

وی اظهار داشت :  از این حضور آگاهانه که برگرفته از وجدان بیدار مردم است نهایت قدردانی را داریم، مردم عزیز ایران اسلامی در هر مناسبتی که احساس کنند حضورشان تاثیرگذار است، به ویژه در این شرایط که شاهد کشتار دسته جمعی کودکان و زنان و بمباران بیمارستان‌ها در غزه هستیم، حضوری باشکوه و حماسی دارند.
 

استاندار ایلام تاکید کرد  : اقدام‌های خبیثانه رژیم جعلی اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه و فلسطین، عمر خبیثانه اش را کوتاه‌تر کرده است و انشاالله به همین زودی شاهد فروریختن این هیمنه پوشالی توسط مردم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت خواهیم بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار