رئیس ستاد نماز جمعه کرمانشاه اشاره‌ای به وضعیت بارندگی پیش‌بینی شده از سوی هواشناسی استان برای روز چهارشنبه داشت و گفت: با اشاره به پیش‌بینی بارندگی تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان و در صورت عدم بارندگی در فضای باز اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹ 08 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، رئیس ستاد نماز جمعه در کرمانشاه امروز 20 فروردین‌ماه در تشریح برنامه‌های نماز عید فطر در استان، اظهار کرد: براساس اعلام مراجع ذی‌صلاح احتمال رویت هلال ماه شوال در غروب روز سه‌شنبه، ۲۱ فروردین‌ماه بالا است که در صورت رویت، چهارشنبه 22 فروردین‌ماه نماز عید فطر برگزار خواهد شد.

وی اشاره‌ای به وضعیت بارندگی پیش‌بینی شده از سوی هواشناسی استان برای روز چهارشنبه داشت و گفت: با اشاره به پیش‌بینی بارندگی تمهیدات لازم برای برگزاری نماز در مساجد سطح استان و در صورت عدم بارندگی در فضای باز اندیشیده شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه در کرمانشاه تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در کرمانشاه ساعت 7 و 30 دقیقه به امامت حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده‌ ولی‌فقیه در استان؛ در صورت بارندگی در مسجد جامع و در صورت عدم بارندگی در بلوار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی از تمهیدات خاص در راستای نقل و انتقال نمازگزاران از سوی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه سخن گفت و افزود: بحث جمع‌آوری زکات فطریه طبق روال هرساله توسط کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود و مردم می‌توانند در کنار محل‌های برگزاری نماز؛ زکات فطریه را به عوامل نهادهای حمایتی پرداخت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار