مدیرکل دفتر اشتغال و سرمایه‌گذاری استاندار ایلام با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه‌های اقتصادی ایلام برای تحقق شعار سال، از تشکیل کمیته جهش تولید با مشارکت مردم در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷ 09 April 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  جمیل شوهانی در نشست کمیته جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: پیرو تصمیمات کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری و دستور استاندار این کمیته در راستای شعار سال با حضور دستگاه‌های مرتبط در استان تشکیل شد.

وی با اشاره به تعیین اعضای کمیته دستگاه‌های عضو این کمیته، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو که ظرف ۲ هفته آینده برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه کمیته در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

شوهانی گفت: در حوزه احیای واحدهای راکد، مشوق‌ها و حمایت‌هایی که بایستی در حوزه سرمایه‌گذاری، رونق تولید استان و جهش تولید در استان انجام شود نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام به بحث مهارت‌آموزی با کمک مرکز آموزش فنی حرفه‌ای استان تاکید کرد و افزود: یکی از الزامات این موضوع، بحث افزایش مهارت در حوزه کسب و کار و تولید است.

وی همچنین با اشاره به بحث فرصت‌های سرمایه گذاری خواستار عملیاتی شدن مشوق های سرمایه گذاری و بحث ارتقای ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند، شد.

شوهانی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که با پیشرفت فیزیکی متعدد در دست اجرا هستند توسط دستگاه اجرایی باید شناسایی شوند.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام در ادامه با تاکید بر حضور فعال ایلام در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، ابراز کرد: این نمایشگاه در تاریخ هشت الی ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی کشور در تهران برگزار می شود./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار