مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۹۴۰ مسکن مددجویی احداث و به خانواده‌های مددجویان تحت حمایت اهدا شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ 16 April 2024

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیین واگذاری ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس کشوری در منزل مددجویی در روستای گوشه شهرستان بویراحمد با حضور استاندار، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر اعضای شورای عالی مسکن استان برگزار شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: یکی از اقدامات خوب و موثر کمیته امداد ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای نیازمندان است.
وی ضمن اشاره به ساخت و تحویل ۹۴۰ مسکن به مددجویان از ابتدای سال گذشته تاکنون توسط کمیته امداد، تصریح کرد: امیدواریم که در سال جاری بتوانیم با همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم تعداد بیشتری از نیازمندان استان را صاحبخانه کنیم.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: کمیته امداد برای کمک به نیازمندان تأسیس شد و تاکنون اقدامات مؤثری برای محرومان انجام داده است.
وی بحث مسکن مددجویی را یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد عنوان و بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون در استان ۹۴۰ مسکن مددجویی با اعتبار بیش از ۸۵ میلیارد تومان احداث و یا خریداری شده و به مددجویان تحویل داده شده است.
وی تصریح کرد:خدمات مسکن کمیته امداد علاوه بر احداث و خرید مسکن مددجویی شمال موارد دیگر از جمله خدمات جانبی شامل سرویس‌های بهداشتی و حمام، گازکشی منازل مددجویی و تعمیرات کلی و جزئی است که به طور کلی در سال گذشته در این خصوص ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مبشری افزود: امروز آیین تحویل ۳۳ هزار مسکن مددجویی به نیازمندان تحت حمایت به صورت ویدئو کنفرانس کشوری برگزار شده است که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه ۹۴۰ مسکن می‌باشد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار از حمایت کمیته امداد استان بهره‌مند هستند، گفت: در حال حاضر بین پنج تا شش هزار مددجوی تحت حمایت نیازمند مسکن در استان داریم که امیدواریم بتوانیم سالیانه هزار نفر از این خانواده‌ها را صاحب خانه کنیم.
وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است که در نظر داریم ۵۰۰ واحد دیگر را به آن‌ها اضافه کنیم.
مبشری با تقدیر از همه همراهان کمیته امداد در زمینه خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: این واحد‌های مسکونی به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و سایر خیران نیکوکار بوده است که در این مراسم از همه آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در حاشیه‌ی این مراسم گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی هم در شهر‌ها برای مددجویان در حال ساخت است که این سازمان کار نظارت بر آن‌ها را بر عهده دارد.
راستا افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.
شایسته ذکر است؛ در این مراسم کلید یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی، به مددجوی کمیته امداد منطقه‌ی دو یاسوج اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار