12 کشتی‌گیر سوادکوهی در تمرین بزرگسالان کشتی آزاد مازندران در خانه کشتی مازندران دعوت شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 22 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان سوادکوه، رشته کشتی از رشته‌های پر‌طرفدار شهرستان سوادکوه است که کسب عناوین مختلف جهانی، آسیایی و ملی بیانگر وجود توانمندی قابل توجه در آن است.
تمرین متمرکز بزرگسالان کشتی آزاد استان مازندران از روز چهارشنبه در خانه کشتی مازندران آغاز شد و 73 کشتی‌گیر در این دوره از مسابقات حضور دارند و شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف استان مازندران در آن سهم دارند.
شهر‌های زیراب و پل‌سفید شهرستان سوادکوه و شهرستان سوادکوه‌شمالی نیز حدود 17 درصد از این اردوی متمرکز استانی را به خود اختصاص داده است که مصطفی دامادی از سوادکوه‌شمالی و حمید خلیلی از زیراب در وزن 57 کیلو‌گرم، مهدی تقوی از پل‌سفید و وحید آهنگری از سوادکوه‌شمالی در وزن 65 کیلو‌گرم، سعید داداش‌پور از پل‌سفید و نیما الهی از زیراب و مرتضی گودرزی از سوادکوه‌شمالی و سبحان محمد‌زاده از زیراب در وزن 70 کیلو‌گرم، کیانوش نادری از پل‌سفید در وزن 74 کیلو‌گرم، محمد‌جواد ابراهیمی از سوادکوه‌شمالی در وزن 86 کیلو‌گرم و عباس طحان از سوادکوه‌شمالی در وزن 97 کیلو‌گرم با سر‌مربی‌گری سیدمصطفی میر‌عمادیان و با حضور مجید محمدی از سوادکوه‌شمالی و مهران فرازمند، شهرام مردانی و علی خدایی در اردوی استانی حضور دارند.

* حضور 3 کشتی‌گیر زیراب در تمرین کشتی متمرکز بزرگسالان مازندران

رئیس هیئت کشتی زیراب‌ سوادکوه در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به حضور 3 کشتی‌گیر زیراب در تمرین کشتی متمرکز بزرگسالان مازندران، گفت: هماهنگی لازم برای حضور این کشتی‌گیران انجام شده است.
حیدر عباس‌نژاد با بیان اینکه تقویت کیفی کلاس‌های کشتی موجب افزایش نمایندگان کشتی شهر در مسابقات ملی و استانی خواهد شد، افزود: بازدید از کلاس‌های کشتی و مسابقات انتخابی شهرستانی از اولویت‌های هیئت کشتی زیراب سوادکوه است.
وی خاطرنشان کرد: کسب عنوان سوم عقیل حیدری در مسابقات پیشکسوتان جهان در کشور یونان و کسب مقام اول محسن مراد‌نژاد و مقام سوم محمد‌رضا نجفی در مسابقات قهرمانی کشتی نوجوانان مازندران از موفقیت‌های اخیر کشتی زیراب سوادکوه بود.

* سوادکوه‌شمالی استعداد‌های قابل توجهی در کشتی دارد

رئیس هیئت کشتی سوادکوه‌شمالی نیز در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به حضور 6 کشتی‌گیر سوادکوهی در تمرین کشتی متمرکز بزرگسالان مازندران، گفت: سوادکوه‌شمالی استعداد‌های قابل توجهی در کشتی دارد.
حامد عباس‌پور از فعالیت حدود 200 کشتی‌گیر در سالن‌های ورزشی سوادکوه‌شمالی خبر داد و افزود: 6 مربی کارت‌دار در پنج باشگاه کشتی شهرستان در حال فعالیت هستند.
وی از انتخاب مصطفی دامادی و جواد ابراهیمی برای مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: وحید آهنگری، مرتضی گودرزی، امیر‌حسین عابدی و مهدی عابدی در مسابقات انتخابی بزرگسالان کشتی آزاد مازندران برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در روز دوشنبه هفته آینده در خانه کشتی مازندران حضور می‌یابند.

* ریشه‌های کهن کشتی در سوادکوه

رشته ورزشی کشتی با توجه به ریشه‌های کهن آن دارای علاقه‌مندان مختلفی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی است و کسب افتخارات در میادین مختلف بیانگر توانایی این رشته ورزشی برای حضور قدرتمندانه‌تر در مسابقات ملی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار