رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان، فردی که با ادعای نفوذ در دادگستری از خانواده‌های زندانیان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ 29 April 2024

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده‌های زندانیان انتخاب می‌کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می‌تواند برای مددجویان زندان مرخصی بگیرد، از آنان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان پول می‌گرفت.

حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این کارچاق کن گفت: مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می‌کنند یکی از برنامه‌های مستمر دادگستری استان است و در همین راستا علاوه بر پایش محیط‌های بیرونی و فضای داخلی حوزه‌های قضایی استان، کار چاق کن‌ها و متخلفانی که سال‌های گذشته دستگیر شده‌اند نیز دوره‌ای پایش می‌شوند تا از جرایم احتمالی آن‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمد‌های مشکوک این کارچاق که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود، شدند و پس از چند ماه از فعالیت‌های مجرمانه او پرده برداشتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت، فعلا در زندان است، بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و به این افراد اعتماد نکنند.

گفتنی است، تلفن گویای ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز، آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره متخلفان است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار