باحضور فرماندار شهردار پره سر وبخشدار و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات
کد خبر: ۱۱۶۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 30 April 2024

آغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهرآغاز اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر پره سر و رضوانشهر

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان رضوانشهر روزگذشته مورخ دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در راستای اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهر رضوانشهر و پره سر ،مهندس سید نادر صفوی فرماندار بهمراه دکتر اکبری شهردار پره سر دکتر زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان ،بخشدار پره سر ، و اعضای شورای شهر پره سر از اجرای این پروژه در شهر پره سر بازدید نمودند.

نماینده عالی دولت در این بازدید از اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها و دسترسی به سطح جدیدی از سرعت، پایداری و کیفیت در شهرهای پره سر و رضوانشهر تا پایان تیرماه خبر داد.

وی درشهرستان، توسعه اقتصاد دیجیتال استان، امنیت و پایداری ارتباطات ، دسترسی به اینترنت پرسرعت، توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات ، ارتقاء و توسعه زیرساختهای ارتباطی ، سهولت دسترسی به فضای مجازی را از جمله مزایای اجرای پروژه ملی فیبرنوری در شهرهای پره سر و رضوانشهر بر شمرد.

دکتراکبری شهردارپره سر به خبرنگارتابناک گیلان گفت در راستای اجرای پروژه فیبرنوری در شهر پره سر ۵ کیلومتر حفاری و داکت گذاری صورت گرفته و ۲۵۳۶ خانوار، با سرمایه تقریبی ۴۰ میلیارد ریال تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار می گیرند.

همین گزارش حاکیست در راستای اجرای این پروژه در شهر رضوانشهر نیز مقرر گردیده ۹ کیلومتر حفاری و داکت گذاری انجام و ۶۲۱۲ خانوار با سرمایه تقریبی ۶۳ میلیارد ریال تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار بگیرند.

براساس اعلام شرکت مذکور برآورد پایان زمان پروژه در شهر پره سر ۱ ماهه و تا اوایل خرداد و در شهر رضوانشهر تا اوایل تیر ماه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار