مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت : طی یکسال گذشته، بیش از ۱.۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توسط این پالایشگاه به خط سراسری غرب کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 10 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نوریان بیان کرد : در طول سال گذشته، پالایشگاه گاز ایلام بیش از ۶۷ هزار تن گوگرد با خلوص ۹۹ درصد از طریق بورس در اختیار صنایع مختلف کشور قرار داده است.

وی افزود : بیش از ۷۳ درصد کالاهای مورد نیاز این شرکت از تولیدکنندگان داخلی تأمین شده که این مهم، در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در جهت رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی بوده است.

نوریان مطرح  کرد: با تکیه بر توان شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان و در جهت تحقق راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی و رفع تحریم‌ها، ۱۸ عنوان پروژه ساخت بار اول در این شرکت شناسایی شده که از این تعداد پروژه، ۱۶ عنوان جهت استعلام به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری ارسال و تاکنون ۳ پروژه از آن‌ها مورد تأیید قرار گرفته است.

وی ادامه داد : طی یکسال گذشته تاکنون، ۱۲ پروژه پژوهشی نیز در راستای تولید پایدار اجرا شده که هر کدام از آن‌ها در جهت رفع نیازهای عملیاتی و فرآیندی شرکت بوده است.

 مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام  تاکید کرد : به‌ دلیل ارسال مستمر ۳ محصول گاز مایع خام، میعانات گازی و اتان به پتروشیمی ایلام و دیگر مبادی مصرف، میزان گازهای ارسالی به مشعل ۵۷ درصد کاهش یافته که این مهم، نه تنها از هدررفت سوخت گاز جلوگیری ‌کرده، بلکه باعث بهبود شاخص‌های زیست‌محیطی نیز شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار