کد خبر: ۱۱۶۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 16 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم استقبال از رئیس جمهور در مصلی امام خمینی (ره) ساری گفت: مازندران فرصت‌های زیادی همراه با چالش‌هایی دارد؛ گردشگری، طبیعت زیبا، کشاورزی، صنعت، محیط زیست، دام، طیور، شیلات و مهم‌تر از همه منابع انسانی و جوانان نخبه با تحصیلات عالیه از جمله آن است.

وی افزود: این دولت به تعبیر مقام معظم رهبری علاوه بر تشکر، درخور تمجید است، از دغدغه‌های شخص رئیس جمهور برای احیای واحد‌های تولیدی راکد تشکر می‌کنیم، جشن خودکفایی ۳۹۵ واحد تولیدی در مازندران از ۹ هزار واحد تولیدی در کشور را شاهد بودیم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: از همت رئیس جمهور در مبارزه با فساد، تجاوز به منابع ملی و طبیعی که در سفر گذشته دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی و مبارزه با این موضوع را داده بودند صمیمانه تشکر داریم.

او افزود: از طرح نور نیروی انتظامی و گشت ارشاد مدیران که ابتکار آیت الله رئیسی است صمیمانه تشکر داریم و معتقدیم که این دو طرح باید به موازات هم اجرا شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از مردم خوب مازندران و حضورشان در سنگر‌های مختلف حماسه، شهادت و ایثار و از همه مسئولین، استاندار پر توان که واقعا دغدغه دارند و از استاندار قبلی هم تقدیر می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی افزود: مردم مازندران مردمی بسیار فهمیده، مهمان دوست و انقلابی هستند، اما دردودل‌های شنیدنی هم دارند و  مطرح خواهند کرد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار