مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به دلیل بروز مشکل در فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۲ 19 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم خبرداد. در این اطلاعیه آمده‌ است: « آموزش و پرورش همواره در پی ارتقاء نظام آموزشی کشور است. در همین راستا اجرای مصوبه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دانش آموزان را همسو با تقویت کیفیت آموزش و بازگرداندن مرجعیت به کتاب درسی،معلم و مدرسه و ایجاد شرایط نسبتا برابر برای راهیابی دانش آموزان مستعد به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور می‌داند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « برای تحقق این امر و اجرای مطلوب امتحانات نهایی، از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت اما فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه در سامانه با مشکل روبه‌رو شد. ضمن پوزش از یکایک دانش آموزان و اولیاء گرامی آنها و در پاسخ به درخواست مدیران اجرایی حوزه‌های امتحانیِ در سراسر کشور، با هدف تمرکز و ایجاد آرامش و جلوگیری از تضییع حقوق دانش آموزان عزیز، زمان آزمون  اول پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت به شرح زیر تغییر می‌کند.»

ردیف پایه درس روز تاریخ ساعت
۱ پایه دهم دین و زندگی سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰ صبح
۲ پایه یازدهم دین و زندگی پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ۷ صبح
۳ پایه دوازدهم دین و زندگی یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ۷ صبح

وزارت آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر اینکه « زمان و ساعت همه امتحانات دیگر، مطابقِ تقویم اعلامیِ قبلی خواهد بود،» برای تمامی دانش آموزان آرزوی موفقیت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار