فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در محور دیلم به گچساران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ 21 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری پلیس ، سرهنگ "ارسلان خادمیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : مأموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود : مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۶ خودروی حامل کالای قاچاق شامل یک کامیون ایسوزو، یک دستگاه سمند، یک دستگاه پژو پارس، ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت آریسان مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

خادمیان تصریح کرد : مأموران در بازرسی از خودرو‌های مذکور ۲۰۰۰ بسته انواع مواد خوراکی، ۴۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه، ۱۶۰۰۰ هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۴۰۰ ثوب لباس و ... قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه تصریح کرد : کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این راستا رانندگان خودرو‌ها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شدند ، خاطرنشان کرد : مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی و باتوجه به نزدیکی به بنادر جزو اولویت‌های انتظامی شهرستان است و اطلاع رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه در بحث کالای قاچاق، فضای شهرستان را برای مجرمان ناامن خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار