قیمت نان در شهرستان دنا نسبت به شهرستان‌های همجوار خیلی پایین‌تر بوده و تلاش می‌کنیم که کیفیت آرد و پخت نان را بهتر کنیم تا مردم بتوانند با رضایت کامل این برکت الهی را بر سر سفره‌های خود ببرند
کد خبر: ۱۱۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 25 October 2015
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دنا گفت: سهمیه آرد شهرستان دنا در حال حاضر پاسخگوی این شهرستان نیست.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نشستی در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دنا با حضور معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس توزیع فروش آرد و نان شرکت بازرگانی استان و تعدادی از مسئولان شهرستان دنا برگزار شد.

شهامت باربد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دنا در این نشست گفت: با حساسیت و احساس مسئولیت بیشتر کارهای خود را در اداره صنعت و تجارت به دلیل اهمیت کار پیش می‌بریم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.
وی بیان کرد: قیمت نان در شهرستان دنا نسبت به شهرستان‌های همجوار خیلی پایین‌تر بوده و تلاش می‌کنیم که کیفیت آرد و پخت نان را بهتر کنیم تا مردم بتوانند با رضایت کامل این برکت الهی را بر سر سفره‌های خود ببرند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دنا عناون کرد: در شهرستان دنا 27 نانوایی فعال داریم که در حال حاضر مشغول به کار بوده و کمبود نانوایی در این شهرستان نداریم.
این مسئول متذکر شد: در حال حاضر در روستاهایی که فاقد نانوایی هستند توزیع آرد به صورت خانه‌پزی توزیع و در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.
باربد تأکید کرد: دوره آموزشی در آبان ماه جاری از تاریخ 27 تا 30 این ماه در این شهرستان برگزار می‌شود تا با آموزش دادن نانوایان بتوانیم کیفییت نان را بالاتر ببریم.
وی توضیح داد: همچنین از اول آبان‌ماه توزیع آرد این شهرستان را شرکت حمل و نقل خلیج فارس بر عهده گرفته است.
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت دنا در پایان یادآور شد: با وجود خوابگاه‌های مدارس و بالا رفتن مصرف نان در شهر سی‌سخت سهمیه آرد این شهر جوابگو نیست و از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خواستار همکاری بیشتر هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار