معاون سیاسی استاندار خبرداد:
کد خبر: ۱۱۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶ 28 October 2015
به گزارش تابناک ایلام ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در پانزدهمین نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بکار بسته تا در سایه رعایت قانون زمینه حضور تمامی جریان ها و گروه های سیاسی را در کارزار انتخابات فراهم آورد تا شاهد حماسه سیاسی دیگری در کشور باشیم.
حسین کلانتری گفت: شور و نشاط در میان مردم و جریان های سیاسی مختلف در استان با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات روز بروز در حال افزایش است.
رئیس ستاد انتخابات استان ابراز داشت: در فاصله حدود چهار ماه تا زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، شاهد برگزاری نشست های متعددی توسط نامزدهای احتمالی در اماکن مختلف بویژه منازل بزرگان و معتمدین طوایف هستیم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه وزارت کشور امسال اعتبار مناسبی را برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات در نظر گرفته و تلاش خواهیم کرد دستمزد مجریان و برگزار کنندگان را در کمترین فاصله زمانی پرداخت کنیم.
حسین کلانتری در ادامه ابراز داشت: 15 نقطه در مناطق دورافتاده استان با مشکل آنتن دهی روبرو هستند که با هماهنگی دفتر فنآوری اطلاعات استانداری و شرکت مخابرات مشکل این نقاط نیز برطرف خواهد شد.
وی از برگزاری رزمایش انتخابات در کشور طی روزهای آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که استان ایلام در این رزمایش بتواند توان خود را در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه به نمایش بگذارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
استان ایلام دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار