دشمنان ایران اسلامی همواره در طول تاریخ به بهانه های مختلف سعی کرده اند بین مردم استان آذربایجان غربی که نماد وحدت، همدلی و همزبانی هستند اختلاف ایجاد کنند
کد خبر: ۱۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 28 October 2015

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ورزش دوست، آگاه و شریف استان آذربایجان غربی

با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)

دشمنان ایران اسلامی همواره در طول تاریخ به بهانه های مختلف سعی کرده اند بین مردم استان آذربایجان غربی که نماد وحدت، همدلی و همزبانی هستند اختلاف ایجاد کنند.

این بار نیز با بهانه قراردادن توهین به یکی از بازیکنان شایسته ی تیم والیبال شهرداری ارومیه از سوی تنی چند از تماشاگرنما، از آب گل آلود ماهی بگیرند و این در صورتی است که از همان ابتدای وقوع آن، همه ی مردم و مسئولین، متولیان ورزشی، ورزشکاران و حتی خود بازیکن و خانواده ایشان چنین عملی را زشت و ناروا پنداشته و موضوع را خاتمه یافته تلقی نمودند و بطور کلی همگان آنرا محکوم نمودند.

اما با کمال تأسف، همانطوری که گفتیم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی وافر دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

لذا ورزشکاران و جامعه ورزشی استان آذربایجان غربی از مردم، مسئولین و بازیکنان خوب و ارزنده تیم والیبال شهرداری که با همدلی و همزبانی، وحدتی مثال زدنی را به نمایش گذاشتند قدردانی نموده و امید است تدابیری اتخاذ گردد تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم. انشاءاله

از طرف جمعی از ورزشکاران و جامعه ورزشی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار