معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در همایش دوستداران قشم از راه اندازی اولین سرزمین بانوان کشور و منطقه در شهرستان قشم تا قبل از عید نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 29 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود کرباسچی از وسعت جامعه محلی قشم به عنوان یکی از پتانسیل های مهم گردشگری این شهرستان یاد کرد و افزود: شهرستان قشم با 63 روستا و 3 شهر پتانسیل خوبی در زمینه توسعه گردشگری با استفاده از این ظرفیتها دارد.
 
وی در ادامه، حفظ ظرفیت های بومی و محلی شهرستان قشم را از مهمترین و برنامه ها و وظایف مدیران قشم خواند.
 
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه شهرستان قشم دارای 23 ژئوپارک است گفت: بازسازی، تعمیر و ارتقاء 10 ژئوپارک در این شهرستان در حال حاضر در دست اقدام است.
 
مسعود کرباسچی با بیان اینکه قشم از نظر گردشگری مظلوم واقع شده است گفت: با تلاشهای انجام شده به زودی این چالش مرتفع می گردد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه به گردشگری زنان مسلمان در منطقه و کشورهای همسایه خلیج فارس کمتر توجه شده است گفت: این خلاء تا عید نوروز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی سرزمین تفریحی بانوان در قشم رفع می گردد.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم هدایت مسافران از حاشیه خیابانها و سامان دهی اسکان آنان به سوی محل های مناسب را از برنامه های منطقه آزاد قشم خواند که در این خصوص 12 کمپینگ احداث خواهد شد.
 
کرباسچی همچنین از راه اندازی بهترین و زیباترین سافاری کشور، پیست موتور سواری، شتر سواری و مرکز ترویج و توسعه صنایع دستی در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
وی در پایان افزود: جزیره هنگام با تلاش های انجام شده مرکز گردشگری آرام و حلال کشور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار