بسته خبری شهرستانها
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۲۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 30 October 2015

شکست تیم سردار بوکان برابر پارس جنوبی جم

هفته چهارم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در گروه دو این رقابت ها، تیم سرداربوکان به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :این دیدار عصر روز چهارشنبه « ۶آبان۹۴ » راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه خانگی پارس جنوبی جم برگزار شد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

سردار بوکان در دقیقهیکبازی در یک غافل گیری توسط علی نظری گل را دریافت کردند و در ادامه هرچی حمله کردند نتوانست گل خورده خود را جبران کنند و در نهایت با یک گل بازی رو واگذار کردند.

در ضمن سردار بوکان روز سه شنبه هفته آینده در بوکان میزبان کیمیا فرآیند تهران می باشد.

شایان ذکر است که از مسئولان شهرستان بوکان هم برای تماشای بازی و حمایت از بازیکنان تیم سردار خود را به ورزشگاه بوشهر رساندند و به تشویق این تیم پرداختند.

نتایج دیگر بازی ها به شرح زیر است:

شهرداری تبریز ۱-بادران۰

کیمیا فرآیند تهران۳ – تربیت نوین یزد۱

ماهان شوشتر۴- شهرداری کامیاران۲

کارگربنه گز۳- شهرداری ماهشهر۴

همایش « نفی خشونت از دیدگاه اسلام » در مهاباد برگزار گردید

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :روز ۵ شنبه ۷ آبان ۹۴ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد ، امام جمعه روحانیون و اندیشمندان ، اساتید دانشگاهی ،فرهنگیان ، فعالین قرآنی و جمعی از مسولین همایش نفی خشونت از دیگاه اسلام در محل سالن فرهنگی هنری وحدت شهرداری برگزار گردید.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی مسوول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان مهاباد گفت : امروز جریان های تکفیری تمام هستی اسلام و فرقه های اسلامی شامل اهل تشیع و تسنن را تهدید می کند.


وی خطر تکفیری ها را یک مساله سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: در طول تاریخ موضوع خشونت در جهان اسلام به اندازه امروز گسترده نبوده به طوری که امروزه گروه های تکفیری با انجام عملیات های دهشت آور اماکن مذهبی و تاریخی را ویران کرده و انسان های بی گناه را به قتل می رسانند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و استکبار جهانی از عوامل اصلی ایجاد گروه های تکفیری و ترویج خشونت در کشورهای اسلامی هستند، افزود: استکبار جهانی می خواهد با ایجاد جریان های تکفیری و ترویج خشونت در کشورهای اسلامی موضوع فلسطین و قدس را به حاشیه ببرد و فرهنگ اسلام هراسی را در جهان ترویج دهد.
امام جمعه مهاباد نیز در این همایش با محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری در کشورهای مختلف اسلامی گفت: استکبار جهانی می خواهد با برپایی جنگ و خونریزی در بین مسلمانان ضمن مخدوش کردن چهره اسلام، اسلام راستی را تضعیف کند.


ماموستا ملاقادر سهرابی افزود: در طول تاریخ اسلام دشمنان نتوانستند با استفاده از جنگ سخت مسلمانان را شکست دهند و به همین خاطر با ایجاد اختلاف و تفرقه در بین گروه های مختلف اسلامی، در بین آنها جنگ و درگیری ایجاد کردند.


وی از علمای دین اسلام خواست با روشنگری در مورد گروه های تکفیری، اهداف و برنامه های آنها را برای مسلمانان تشریح کنند تا این گروه ها نتوانند با نقشه های شوم خود در بین مردم و به ویژه جوانان عضوگیری کنند.
در ادامه چند کلیپ تصویری از جنایت ها و اقدامات وحشیانه گروه های تکفیری پخش شد که جمعی از بانوان شرکت کننده با دیدن این تصاویر به دلیل نارحتی سالن همایش را ترک کردند.

5 دستگاه خودرو خدماتی و عمرانی بین دهیاران بخش تخت سلیمان توزیع شد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی : بخشدار تخت سلیمان، جمعی از مسئولین ادارات، اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش تخت سلیمان درمحل بخشداری تخت سلیمان 5 دستگاه خودرو خدماتی وعمرانی بین دهیاران این بخش توزیع گردید.

ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب در این آئین با اشاره به مجموعه اقدامات دولت در تأمین خدمات زیربنائی در مناطق روستایی و محدودیت های مالی و اعتباری دولت در سالجاری از دهیاران خواست در نگهداری و حفاظت از این اموال و استفاده مطلوب از این خودروها در جهت خدمت به مردم اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

در ادامه یک دستگاه بیل بکهو به دهیار روستای حسن آباد و 4 دستگاه نیسان جمع آوری و حمل زباله به دهیاران روستاهای نبی کندی ، قینرجه ، چوپلو و آقدره علیا جهت انجام فعالیت‌های خدماتی و عمرانی تحویل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار