هفته پانزدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر ایران با یک دیدار بین تیم های شهروند ساری و حفاری اهواز در سالن سید رسول حسینی ساری پیگیری شد که در این دیدار شهروند با نتیجه شش بر سه از مهمانش شکست خورد.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 01 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار گل های حفاری اهواز را شهاب طالبی دو گل، محمد شجری، احمد ملاعلی، بهروز عظیمی و فرهاد توکلی و سه گل تیم شهروند ساری نیز از سوی محمود لطفی دو گل و محمد عظیمی به ثمر رساندند.
تیم شهروند ساری با شکست خانگی خود در برابر حفاری اهواز از 15 بازی رقابت های فوتسال ایران با 15 امتیاز با یک پله نزول به رده یازدهم رسید و تیم حفاری اهواز نیز با این برد خارج از خانه با 27 امتیاز در رده پنجم جدول این رقابت ها جای گرفت.
تیم شهروند ساری درحالی نخستین دیدارخانگی نیم فصل دوم را با شکست پشت سر گذاشت که احتمال می رود مدیران این تیم به دلیل نتایج ضعیف تیمشان برای ایجاد شوک به تیم دست به رفتارهای غیر منتظره فوتبالی بزنند که اولین آن قطع همکاری با سرمربی تیم یعنی سید مهدی ابطحی است.
پیش از این نیز سید مهدی ابطحی به دلیل کسب نتایج ضعیف تیمش از کادر فنی شهروند ساری استعفا داده بود که این استعفا از سوی مدیرعامل تیم مورد قبول واقع نشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار