جانشین پلیس راهور تهران گفت: بارش باران و آبگرفتگی معابر موجب افزایش حجم ترافیک صبحگاهی در سطح خیابان ها و مسیرهای بزرگراهی پایتخت شده است.
کد خبر: ۱۲۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 02 November 2015
سرهنگ حسن عابدی افزود: برهمین اساس درحال حاضر، شاهد حجم سنگین ترافیک در مسیر غرب به شرق آزادراه تهران - کرج، جاده قدیم کرج، بزرگراه های حکیم، همت و مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب هستیم. 

وی اظهار کرد: آبگرفتگی معابر و کاهش دید موجب کاهش سرعت حرکت خودروها در معابر بزرگراهی و افزایش ترافیک در بیشتر سطح شهر شده است. 

سرهنگ عابدی با اشاره به استقرار برنامه ریزی شده ماموران پلیس راهور در سطح تقاطع های اصلی و معابر بزرگراهی پایتخت ، افزود: این اقدام منجر به برقراری نظم ترافیکی و همچنین تسهیل تردد صبحگاهی شهروندان در مناطق مختلف شهر تهران شده است. 

وی همچنین هماهنگی پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری تهران با هدف رفع مشکلات ترافیکی ناشی از آبگرفتگی معابر را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای کاهش بار ترافیک صبحگاهی پایتخت عنوان کرد. 

جانشین پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه بیشترین حجم ترافیکی شهر مربوط به ساعات اولیه صبح و منتهی به غروب است به شهروندان توصیه کرد در ساعات اوج ترافیک از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو، تاکسی و اتوبوس برای انجام سفرهای درون شهری خود استفاده کنند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار