تابناک:تیم بسکتبال شهرداری اراک در دومین دیدار خود در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با نتیجه 102 بر 51 برابر نیروی زمینی تهران به برتری رسید
کد خبر: ۱۲۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 03 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، دومین هفته لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حالی با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید که تیم بسکتبال شهرداری اراک در تالار مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر نیروی زمینی به میدان رفت.

تیم بسکتبال شهرداری اراک که در مرحله پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشورمقابل نیروی زمینی تهران شکست خورد و از صعود به فینال مسابقات باز ماند، با روحیه مناسب از کسب پیروزی درهفته نخست مسابقات برابر آینده سازان میهن اصفهان به مصاف نیروی زمینی تهرانی رفت که در اولین دیدار خود در لیگ برتر باشگاه های کشور برابر شهرداری تبریز شکست خورده بود.

رقابت دو تیم تازه لیگ برتری شده ی شهرداری اراک و نیروی زمینی در پایان کوارتر اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ به نفع شهرداری اراک به پایان رسید.

در کوارتر دوم مسابقه شهرداری اراک موفق  شد با کسب ۲۷ امتیاز اندوخته امتیازات خود را به عدد ۴۷ برساند و در سوی دیگر میدان نیز تیم  نیروی زمینی  با کسب ۱۵ امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۷ رساند تا دومین کوارتر نیز با برتری قاطع تیم شهرداری به پایان برسد.

اختلاف امتیاز دو تیم  درکوارتر سوم به ۳۲ امتیاز افزایش پیدا کرد تا تیم شهرداری در پایان این کوارتر با حساب ۷۳ بر ۴۱ حریف تهرانی خود را شکست دهد .

اسکوربورد تالار مجموعه ورزشی آزادی تهران در پایان این مسابقه نتیجه ۱۰۲ بر ۵۱ را به نفع تیم شهرداری اراک نشان داد تا در پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور نیروی زمینی تهران به باشگاه صدتایی ها بپیوندد.

در سایر دیدارهای هفته دوم مسابقات لیگ برتر شهرداری گرگان برابر دانشگاه ازاد اسلامی تهران با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به پیروزی دست یافت. شیمیدر تهران با نتیجه ۶۷ بر ۷۷ مغلوب پتروشیمی بندر امام شد. شهرداری تبریز با حساب ۶۹ بر ۶۶ از سد آینده سازان میهن اصفهان گذشت و پالایش نفت آبادان برابری ثامن مشهد با نتیجه ۷۴ بر ۶۵ پیروز شد.

بدین ترتیب تیم بسکتبال شهرداری اراک با کسب چهار امتیاز از دو مسابقه، در صدرجدول رده بندی قرار گرفت.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری اراک در هفته سوم مسابقات روز پنج شنبه چهاردهم آبان از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵۰۰ نفری امام خمینی (ره) به مصاف تیم پالایش نفت آبادان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار