کد خبر: ۱۲۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 04 November 2015

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند شعار مرگ بر آمریکا را از حافظه تاریخی ملت ایران و تاریخ انقلاب اسلامی حذف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیز اکبریان که امروز همراه با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در این شهرستان شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یوم‌الله 13 آبان یادآور 3 رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی و به شهادت رساندن دانش‌آموزان به دست ارتش مزدور رژیم طاغوت، 3 رویداد مهمی است که نقش انکارناپذیری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: با نگاهی به این وقایع در می‌یابیم که نقش اصلی در ایجاد آنها را استکبار جهانی و در راس آن آمریکا داشته است، چرا که رژیم طاغوت دست‌نشانده آمریکایی‌ها و غربی‌ها بود و برای خوش‌خدمتی به آنها، امام خمینی (ره) را تبعید و دستور شلیک به دانش‌آموزان را صادر کرد.

اکبریان ادامه داد: به همین دلیل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان ولایی ایران لانه جاسوسی آمریکایی‌ها در داخل کشورمان را تسخیر و اسناد بسیاری از دخالت‌های سران کاخ سفید در امور داخلی ایران را کشف کردند.

وی بیان داشت: زمانی که آمریکایی‌ها از تمام توان و عوامل خود برای نفوذ در ایران و تاثیرگذاری بر سرنوشت ملت ما استفاده کرده و مدام به دنبال توطئه علیه ایران اسلامی هستند، طبیعی است که این مردم با قدرت از منافع خود دفاع می‌کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع مبارزه با استکبار یکی از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و مردم ما از پیگیری این مهم دست‌بر نمی‌دارند.

اکبریان تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند شعار مرگ بر آمریکا را از حافظه تاریخی ملت ایران و تاریخ انقلاب اسلامی حذف کند و امروز مردم ما ثابت کردند که در این راه مصمم بوده و با تمام توان در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا ایستاده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار