لطف اللهیان اظهار کرد:
فروزان مستوفی، مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های این مرکز آموزش عالی در ابعاد مختلف، پرداخت.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 05 November 2015

شهردار اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری در مدت کوتاه آغاز به کار خود توانسته محکم و توانمند در مسیر توسعه علمی گام بردارد.

به گزارش تابناک اردبیل، دکتر حمید لطف اللهیان در جریان بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل، اظهار کرد: این مرکز دارای اهداف‌، رسالت و سیاست‌گذاری های خاص مدیریتی است و آنچه این مرکز آموزشی را از سایر مجموعه های علمی و دانشگاهی متمایز می‌کند، برقراری ارتباط مؤثر، مداوم و کارآمد با دانشجویان و حمایت های ویژه شهرداری از این مقوله است.

مركز آموزش علمی كاربردی شهرداری اردبیل در مسیر توسعه علمی

وی افزود: این مرکز آموزش عالی در سال های اخیر با افزایش رشته های تحصیلی در مسیر توسعه قرار گرفته و این توسعه فرآیندی پویا و مداوم است که در طی آن دانشگاه از حیث کمی و کیفی رشد قابل قبولی را پیدا کرده است.

فروزان مستوفی، مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ما به تشریح فعالیت های این مرکز آموزش عالی در ابعاد مختلف، پرداخت.

ایجاد 12 رشته تخصصی در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل

مستوفی با بیان اینکه آموزش نیروی انسانی جز لاینفک توسعه در شهرداری است، اظهار کرد: به همین منظور این واحد دانشگاهی در سال 92 برای ارتقای سطح آگاهی و تحصیلی پرسنل خدوم شهرداری و عموم مردم با چهار رشته تحصیلی آغاز به کار کرد و یکی از الزامات آن ایجاد راهکارهای علمی در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری بود.

وی افزود: هم اکنون در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل با راه اندازی هشت رشته کاردانی و کارشناسی، مجموع رشته های این مرکز به 12 رشته ارتقا یافته و زمینه برای ادامه تحصیل علاقمندان به این رشته‌ها فراهم شده است.

به گفته مستوفی رشته‌های تحصیلی این مرکز شامل کارشناسی فناوری ساختمان، کاردانی شهرسازی، کاردانی عمران، امور پیمان، کاردانی اطفای حریق شهری، کاردانی امور شوراها و دهیاری‌ها، حسابداری، معماری بافت فرسوده، مهندسی بازیافت مواد، مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کاردانی و کارشناسی هستند.

مركز آموزش علمی كاربردی شهرداری اردبیل در مسیر توسعه علمی

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قطب عمران و معماری

این مسؤول خاطرنشان کرد: اعمال سیاست های جدید و حضور اساتید به نام و مجرب و شرایط پذیرش دانشجو سبب شده تا این دانشگاه جز واحدهای موفق و مؤثر در رشته عمران و معماری باشد که این امر به خاطر وجود امکانات مطلوب در زمینه فضای آموزشی، پژوهشی و حمایت‌های ویژه شهرداری از مسائل آموزشی است.

حضور بیش از 320 دانشجو در این مرکز/ صدور پروانه اشتغال به کار

مستوفی اضافه کرد: هم اکنون مرکز علمی کاربردی دارای بیش از 320 دانشجوی پسر و دختر است که بیش از 40 درصد آنها را کارکنان شهرداری تشکیل می‌دهند که به حول قوه الهی دی ماه امسال شاهد اولین گروه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌شویم.

وی ابراز کرد: در این مرکز به فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی معماری، طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده پروانه اشتغال به کار مرتبط با معماری با حدود صلاحیت نظارت بدون محدودیت با رعایت ضوابط مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تعلق می‌گیرد و در واقع فارغ‌التحصیلان این رشته ها مجاز به اخذ پروانه اشتغال به کار مرتبط با معماری می‌شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه برای کارکنان/ زمان ثبت‌نام دانشگاه

مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل تأکید کرد: این مرکز در کنار پیگیری جهت دایر کردن رشته های متعدد دانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی نیز موفق عمل کرده به طوریکه با اخذ مجوز تلاش کرده تا برای کارکنان شهرداری و زیرمجموعه وزارت کشور دوره های آموزشی را برگزار کند، همچنین قرار است در آینده ای نزدیک دوره ویژه فرمانداران برگزار شود که برای اولین بار این کار در استان اردبیل با اخذ مجوز از وزارت کشور انجام می‌شود.

مستوفی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اردبیل از طریق سایت سازمان سنجش و شهرداری ها اقدام کنند، افزود: ثبت‌نام ترم جدید از متقاضیان نیز اوایل دی ماه در رشته های یاد شده انجام می‌شود و تمام تلاشمان بر این است که رشته ها و مقاطع جدید نیز به این تعداد رشته افزوده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار