تیم هیئت بدمینتون آمل در دو بازی دور رفت لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور توانست حریفان قدرتمندی همانند تیم گاز تهران و رامیان گرگان را با شکست بدرقه کند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 06 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، تیم هیئت بدمینتون این شهرستان در دو بازی دور رفت لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور توانست حریفان قدرتمندی همانند تیم گاز تهران و رامیان گرگان را با شکست بدرقه کند.

در این دوره از مسابقات سه تیم گاز تهران، هیئت آمل و رامیان گرگان در حالی در گروه دوم رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند که تیم برق شیراز تنها نماینده استان فارس به دلیل مشکلات مالی حاضر به تیم‌داری نشد.

شاگردان مرتضی ولی‌دروی سرمربی تیم ملی رده‌های مختلف و مدرس بین‌المللی بدمینتون ایران در دیدار نخست دور رفت که به میزبانی شهرستان آمل در سالن ورزشی مروارید در حال برگزاری است، با نتیجه چهار بر یک گاز تهران قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را در هم کوبیدند.

در دومین دیدار مسابقات هم تنها نماینده مازندران رامیان گرگان را با نتیجه سه بر دو مغلوب کرد که در آن رویارویی تنگاتنگ و نزدیکی را بین بازیکنان شاهد بودیم.

با توجه به تصمیم‌گیری فدراسیون بدمینتون مبنی بر استفاده از حداکثر سه بازیکن ملی‌پوش در تیم‌ها و توزیع بازیکنان تیم ملی در تیم‌های مختلف بازی‌های نزدیک و تماشاگرپسندی از سوی بدمینتون‌بازان ارائه شد.

حضور بازیکنان نام‌آشنا و ملی‌پوش همانند فرزین خانجانی، مهران شهبازی، رضا خانجانی، عرفان جوینده و اشکان فصاحتی در این مسابقات سطح کمی و کیفی را بالاتر برده و انگیزه بازیکنان را بالا برده است.

بیست و یکمین لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور امسال قرار بود با حضور 10 تیم برگزار شود که سه تیم از شرکت در رقابت‌ها انصراف دادند.

هم‌اکنون این مسابقات با حضور هفت تیم در دو گروه سه و چهار تیمی برگزار می‌شود که با پایان دور مقدماتی دو تیم از هر گروه راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار