آیت‌الله حسینی‌همدانی اظهار کرد: متأسفانه هیچکس هم اعتراض نمی‌کند؛ بیش از 200 نماینده مردم در مجلس خطاب به رئیس جمهور اعتراض کردند اما این اعتراضات کافی نیست و نباید برای کسب اعتماد دشمن اینگونه عجله کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 06 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهرستان ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری به امامت آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی برگزار شد.
خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، با تقدیر از مردم ولایی ایران اسلامی به ویژه مردم استان البرز و شهرستان کرج برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، عنوان کرد: مردم ما در این روز بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی به ویژه شیطان بزرگ ثابت کردند که ایران هرگز دست از مبارزه و استکبار بر نداشته و شعار «مرگ بر آمریکا» را تعطیل نخواهد کرد.
امام جمعه کرج تبیین کرد: در این روز مردم ما به صورت یکپارچه با شعار «مرگ بر آمریکا» به میدان آمده و به آمریکای جنایتکار نشان دادند که جنگ با استکبار به پایان نرسیده است.
وی با انتقاد از تلاش عده‌ای در داخل برای کتمان حقیقت، متذکر شد: متأسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند تا دشمنی آمریکا با ملت‌های مظلوم را کتمان کرده و چهره شیطان بزرگ را خوب نشان دهند، اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13‌‌ آبان و فریادهای «مرگ بر آمریکا» نشان داد که تلاش آنها، بیهوده بوده و مردم ما با بصیرت و هوشیار هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز عنوان کرد: شعار دیگر «مرگ بر اسرائیل» بود که ملت ایران بار دیگر انزجار خود را از این رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی نشان دادند.
آیت‌الله حسینی همدانی درباره شعار «مرگ بر آل‌سعود» نیز در راهپیمایی 13 آبان گفت: ما در تعالیم دینی داریم که باید دشمنان دین را لعن و نفرین کرد، متأسفانه رژیم منفور آل‌سعود که در حقیقت سگ تعلیم‌دیده استکبار است با تمام توان خود برای دشمنی با دین به میدان آمده و جنایات بسیاری را علیه مسلمانان تدارک دیده است، بنابراین ملت ایران در آستانه چهلمین روز از شهادت قربانیان جنایت منا با فریادهای «مرگ بر آل‌سعود» نفرت و انزجار خود را نسبت به بی‌‌عرضگی و جنایت این رژیم نشان دادند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی از مسئولان که در راهپیمایی 13 آبان در استان البرز شرکت نکردند، تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی برگ زرین دیگری بود در کارنامه افتخارات این مردم، به طوری که آنها نشان دادند که با بصیرت، هوشیار و آگاه هستند و ان‌شاالله مسئولانی که در راهپیمایی شرکت نکردند کار مهم‌تری داشتند و به دنبال بی‌احترامی و نشان دادن بی‌اعتقادی خود نبودند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به نامه مقام عظمای ولایت درباره برجام اشاره کرد و گفت:‌ این نامه فصل‌الخطاب بود و همه باید از آن تبعیت کنیم و نباید مسئولان به صورتی رفتار کنند که تصور شود بندهای نامه معظم‌له مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
آیت‌الله حسینی همدانی بیان داشت: ما آمریکا را دشمن خود می‌دانیم و نباید عده‌ای تصور کنند که با استفاده از برجام فرصت مناسبی برای نفوذ آمریکا در داخل کشور ایجاد شده است.
وی با تأکید بر اینکه سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی پیش‌بینی شده و دولت‌ها نمی‌توانند در سیاست‌های خارجی کشور تغییری ایجاد کنند، توضیح داد: متأسفانه شرایط به صورتی است که عده‌ای تصور کردند می‌توانند راه نفوذ آمریکا و دشمنان این مردم را به داخل باز کنند و همه باید در این زمینه هوشیار بوده و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که چراغ راه هدایت این مردم است مورد توجه جدی قرار دهیم.
امام جمعه کرج ادامه داد: چرا بر خلاف نظرات رهبری اجرای برجام از سوی ایران با این سرعت شروع شده و متأسفانه مسئولان مصاحبه هم می‌کنند و می‌گویند ما کار را آغاز کردیم و افرادی را برای جمع‌آوری زیرساخت‌های هسته‌ای فرستاده‌ایم؛ این همه عجله برای چیست؟ چرا برای کسب اعتماد دشمن مسئولان ما اینقدر عجله دارند؟
آیت‌الله حسینی‌همدانی اظهار کرد: متأسفانه هیچکس هم اعتراض نمی‌کند؛ بیش از 200 نماینده مردم در مجلس خطاب به رئیس جمهور اعتراض کردند اما این اعتراضات کافی نیست و نباید برای کسب اعتماد دشمن اینگونه عجله کنیم.
امام جمعه کرج اضافه کرد: چرا بند نهم دستور مقام عظمای ولایت درباره برجام اجرا نشده و عده‌ای بدون توجه به اظهارات مسئولان آمریکا برای اجرای تعهدات ایران عجله دارند.
آیت‌الله حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌گویند همانطور که برای تیم ملی مربی خارجی می‌آورید می‌توانید مدیر خارجی هم بیاورید.
وی افزود: این حرف به این معناست که عده‌ای باز در داخل کشور به دنبال آوردن مستشاران خارجی هستند و می‌خواهند راه نفوذ خارجی‌ها در اقتصاد کشور و پس از آن در موضوعات مختلف را باز کنند.
امام جمعه کرج در پایان گفت: برخی‌ها زیبا صحبت می‌کنند اما حرف زیبا نمی‌زنند و مردم باید هوشیار باشند و اجازه ندهند راه نفوذ به کشور مجدداً همچون دوران طاغوت باز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار