کد خبر: ۱۲۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 07 November 2015

عدم حضور برخی از مدیران البرزی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان سوالی است که باید این افراد پاسخگوی آن باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رهبری معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام دولت و ملت،‌ همدلی و همزبانی مزین فرمودند.

همدلی و همزبانی مورد تاکید مقام عظمای ولایت باید در تمام امور جاری و ساری باشد و نمی‌توان تنها از یک گروه (ملت یا دولت) انتظار داشت که یک طرفه در کنار دیگری حضور داشته باشد.

مردم با بصیرت ایران اسلامی در تمام طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، همواره پای اصول و ارزش‌های این انقلاب ایستادگی کرده و هر زمانی که به همراهی و حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... نیاز بوده، این مردم در صف نخست قرار داشتند.

در تمام این ادوار، ملت ولایی و فهیم ایران اسلامی یک انتظار از مسئولان داشتند و آنهم ایستادگی در راه اصول و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر ولایت است.

به طور قطع انتظار فوق، خواسته و توقع زیادی از سوی مردمی که صبورانه کمبودها، کاستی‌ها و حتی بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها را تحمل کرده و اشکالات را به پای اصل نظام و انقلاب نگذاشتند، نیست.

چند روز قبل ملت ایران بار دیگر ایستادگی و استقامت خود را به رخ جهانیان کشاند و با حضور گسترده و کم‌نظیر در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان نه بزرگی به دشمنان اسلام و انقلاب داد.

متاسفانه این حضور پرشور و به یاد ماندنی، لحظاتی تلخی هم داشت و آنهم عدم همراهی و همزبانی برخی از مسئولان البرزی با مردم بود و برخی از مدیران تازه منصوب شده در البرز حاضر به همراهی با راهپیمایان نشدند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش‌های رسمی، درست همزمان با راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در کرج (مراسم قرار بود راس ساعت 9 صبح آغاز شود که با حدود 30 دقیقه در ساعت 9:30 دقیقه آغاز شد) مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید پست استان البرز با حضور حسین مهری مدیر عامل شرکت پست و سید حمید طهایی استاندار البرز در ساعت 10:30 برگزار گردید.

به این موضوع آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج واکنش نشان داد.

وی روز گذشته در خطبه‌های دوم نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج با انتقاد از برخی از مسئولان که در راهپیمایی 13 آبان در استان البرز شرکت نکردند، تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی برگ زرین دیگری بود در کارنامه افتخارات این مردم، به طوری که آنها نشان دادند که با بصیرت، هوشیار و آگاه هستند و ان‌شاالله مسئولانی که در راهپیمایی شرکت نکردند کار مهم‌تری داشتند و به دنبال بی‌احترامی و نشان دادن بی‌اعتقادی خود نبودند.

با نگاهی به پرتال خبری استانداری البرز درمی‌یابیم که در این پایگاه رسمی که روزانه حدود 4 الی 5 خبر و گزارش از عملکرد مدیران به ویژه شخص استاندار تولید و منتشر می‌شود، حتی یک خبر درباره یوم‌الله سیزدهم آبان نیست.

این رویکرد نشان می‌دهد که متاسفانه برخی از مدیران استانداری البرز در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، تکلیفی برای همدلی و همراهی و همزبانی با ملت در روزهای حساس و سرنوشت‌ساز برای خود متصور نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار