اهداء 43 هزار قلم لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان
کد خبر: ۱۲۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 11 November 2015
 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از توزیع 43 هزار قلم لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان داود راهزادی در نشستی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و معاون آموزشی آموزش و پرورش استان گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان گفت :با هدف گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی،به اهداء تعداد 15 هزار دفترمزین به اطلاع رسانی مصزف بهینه ، 28 هزار مداد، خودکار، مدادتراش و پاک کن به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان خبرداد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه این تعداد لوازم التحریر به هفت هزار دانش آموز یتیم و بی سرپرست اهداء شده، هزینه اقلام اهدایی را 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام به منظور فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف انرژی شکل گرفته است.
راهزادی با بیان اینکه در این راستا اقدامات دیگری نیز در دست اجراست، تصریح کرد: توزیع اقلام اهدایی به دانش آموزان نیازمند با همکاری کمیته امداد استان و آموزش و پرورش انجام می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این نشست، تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان را 14 هزار نفر عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از برنامه های اساسی کمیته امداد است.
سیدغلامرضا متقی با بیان اینکه همه تلاش ما این است که ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت آنها را به سمت و سوی توانمندی فکری و فرهنگی رهنمون سازد، اظهار داشت: فرهنگ سازی در حوزه های مختلف مانند مدیریت مصرف انرژی گام مؤثری برای توسعه خواهد بود.
وی از تعداد 6 مجتمع فرهنگی تربیتی این نهاد جهت تحصیل دانش آموزان نیازمند نام برد و گفت: 335 نفر از دانش آموزان بی بضاعت در این مجتمع هابه صورت شبانه روزی و با تمام امکانات رفاهی اسکان دارند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
متقی جمع هزینه های فرهنگی ارائه شده به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را در شش ماهه اول سال جاری 12 میلیارد و 341 میلیون ریال عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از این اقدام خیرخواهانه مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بر امر فرهنگ سازی بیشتر در استان تأکید نمود و خواستار همکاری تمامی افراد خیر و نیکوکار بخصوص ادارات استان در این راستا شد.
کمک های شرکت توزیع برق به دانش آموزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار