کد خبر: ۱۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰ 13 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر قانونی بودن انتخابات هیئت هندبال استان تأکید کرد و گفت: رئیس فدراسیون هندبال به صورت کتبی اختیارات خود را به من تفویض کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، روز گذشته مجمع عمومی هیئت هندبال استان البرز با موضوع انتخاب رئیس هیئت و با حضور اکثریت اعضای دارای حق رای برگزار شد.

در این جلسه محسن عبدلی و ناصر فخاری برای ریاست این هیئت کاندیدا بودند که پس از سه بار رای‌گیری بالاخره فخاری با کسب 8 رای از 14 رای اعضا به این سمت انتخاب شد.

درباره جزییات جلسه فوق، رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: تمام مراحل برگزاری و رای‌گیری انتخابات هیئت هندبال استان البرز طبق قانون برگزار شد و تلاش بسیاری صورت گرفت تا انتخاباتی سالم و قانونمند انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه اعضای مجمع عمومی نیز نگاه مثبتی داشتند و یک انتخابات خوب را شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: از نکات جالب توجه این بود که برای انتخاب رئیس هیئت مجبور شدیم سه بار رای‌گیری انجام دهیم. چرا که در بار اول و دوم، هر دو کاندیدا به صورت مساوی هفت رای را به خود اختصاص دادند.

گل‌محمدی تصریح کرد: قانون برای این شرایط پیش‌بینی لازم را انجام داده است. هر کاندیدا حق دارد که به مدت 10 دقیقه برنامه‌ها و اهداف خود را بیان کند. اما پس از اینکه کاندیداها به صورت مساوی آرا را به خود اختصاص دادند، سه دقیقه وقت اضافه به هر کاندیدا طبق قانون داده شد.

وی افزود: بالاخره در رای‌گیری بار سوم، آقای فخاری با کسب هشت رای در مقابل شش رای آقای عبدلی به سمت رئیس هیئت هندبال استان البرز انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که چرا رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه حضور نداشت،‌ گفت: تیم ملی هندبال هم اکنون در مسابقات برون‌مرزی حضور دارد و آقای مهدوی رئیس فدراسیون هندبال به صورت کتبی ریاست مجمع عمومی هیئت هندبال استان البرز را به من تفویض اختیار کرده بود و خوشبختانه در غیاب رئیس فدراسیون موفق به برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند شدیم.

گل‌محمدی در پایان تاکید کرد: به طور قطع مدیریت ورزش استان البرز از تمام ابزار خود برای رونق و توسعه هندبال در این استان استفاده کرده و حمایت لازم را از هیئت هندبال خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار