مراجعه وسایل نقلیه به مراکز مجاز معاینه فنی تهران با افزایش 10 درصدی روبرو شده است .
کد خبر: ۱۲۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 14 November 2015
به گفته ولی آذروش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در پی تصمیم شورای هماهنگی ترافیک کشور، کلیه خودروها برای تردد در محدوده زوج و فرد ملزم به داشتن معاینه فنی هستند و پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین های ثبت پلاک در این محدوده ثبت و به صورت سیستماتیک و مکانیزه با اتصال سامانه معاینه فنی و پلیس جریمه و اعمال قانون می شوند . 

بدین ترتیب پلیس راهور مکلف است براساس آخرین مصوبه هیات وزیران و این تصمیم اتخاذشده در وزارت کشور تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد را که در حال تردد هستند اعمال قانون کند.

وی با اشاره به افزایش آلودگی هوا در چند روز اخیر تصریح کرد: با توجه به ترافیک شدید و افزایش مدت زمان ایستائی خودروها در حال تردد ، به شهروندان توصیه می شود برای کاهش آلودگی هوا ، کلیه خودروها صرف نظر از مشمول بودن و یا نبودن ، حتما برای کنترل وضعیت آلایندگی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایند. 

مراکز معاینه فنی شهر تهران با داشتن تجهیزات مکانیزه کالیبره همسان با آزمایشگاه معتمدی است که میزان آلایندگی تولیدی خودروها را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد و شهروندان می توانند در صورت اعلام خرابی ، با آسودگی از صحت نتایج اعلامی نسبت به رفع ایراد خودروی خود اقدام کنند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار