به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: افرادی که در پوشش خرید مصالح ساختمانی از کسبه های شهرستانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شش میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 14 November 2015

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: افرادی که در پوشش خرید مصالح ساختمانی از کسبه های شهرستانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شش میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: ماموران در بررسی شکایت شاکیان که اغلب مصالح فروش ساختمانی بودند، پی بردند که متهمان با خریدهای جزئی و رفت و آمد با خودروهای لوکس و معرفی خود به عنوان مهندس و سایر عنوانهای جعلی، با جلب اعتماد کسبه اقدام به درخواست مصالح در مقادیر زیاد کرده و پس از تحویل گرفتن مصالح از محل کار خود متواری می شوند.

وی اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات دقیق مالباختگان با بازبینی دوربین مدار بسته تعدادی از این مصالح فروشی ها، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی آنها را دستگیر کردند.

سردار اصلانی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه سعی داشتند خود را بی گناه جلوه دهند اما در مقابله با ادله و شواهد محکم و انکارناپذیر کارآگاهان پلیس به کلاهبرداری از شش نفر از شهروندان ارومیه ، شبستر و نقده با استفاده از روش فوق به مبلغ شش میلیارد و 656 میلیون و 800 هزار ریال اعتراف کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار