عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تیم ملی فوتسال بانوان فردا به گواتمالا اعزام می شود و اکنون در اوج آمادگی برای قدرت نمایی در این مسابقات هستیم.
کد خبر: ۱۳۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 17 November 2015
عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: تیم ملی فوتسال بانوان فردا به گواتمالا اعزام می شود و اکنون در اوج آمادگی برای قدرت نمایی در این مسابقات هستیم.

مهسا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران فردا چهارشنبه برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کوچک عازم گواتمالا می شود که از آمادگی کامل برای قدرت نمایی در این مسابقات برخورداریم.

وی افزود: این مسابقات در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار می شود و ما با تیم‌های پرتغال، برزیل و کاستاریکا هم گروه شده ایم که پیش از این تجربه بازی با پرتغال و برزیل را داشته ایم اما برای نخستین بار است که با کاستاریکا رو به رو می شویم.

نظری با اشاره به حضور خود در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از سال ۹۱ گفت: در بازی جام ملت‌های آسیا رقابتی بی عیب و نقص را ارائه دادیم و قهرمان آسیا شدیم.

وی با اشاره به آمادگی بالای نماینده ایران برای حضور در جام جهانی کوچک ادامه داد: کرمانشاه علی رغم بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه‌ای که دارد به خاطر نبود اسپانسر و حامی مالی در هیچ یک از  لیگ‌های فوتبال و فوتسال تیم ندارد و من نیز هم امسال برای شرکت در لیگ کشور با بابل قرارداد خواهم داشت.

نظری تجربه حضور در تیم ملی را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: در کرمانشاه خانم صادقی از مربیان توانمند فوتبال و فوتسال بوده و ایشان سابقه فعالیت و مربیگری در تیم ملی را نیز دارند.

وی نبود اسپاسر را مهمترین مشکل فوتسال بانوان کرمانشاه دانست و گفت: اگر در کرمانشاه لیگی برای حضور تشکیل شود صد در صد برای تیم استان خودم توپ خواهم زد.

نظری ژاپن را قدرترین حریف فوتسالی در آسیا نام برد و گفت:  اگر در استان کرمانشاه تیمی در قالب لیگ کشور ساماندهی شود بازیکنان بهتری نیز خودنمایی خواهند کرد.

گفتنی است، تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران در هیئتی ۱۶ نفره فردا ایران رابه مقصد گواتمالا ترک خواهد کرد و مهسا نظری و سارا شیربیگی ۲ بانوی فوتسالی کرمانشاه نیز تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار