مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: خیران نیکوکار استان دو میلیارد و 589 میلیون ریال در قالب طرح یاسین به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.
کد خبر: ۱۳۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 18 November 2015
به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی این کمیته ، 'حسین دشتی' روز چهارشنبه افزود: طرح یاسین، به منظور کمک تحصیلی به دانش آموزان نیازمند توسط این نهاد اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه هر فرد نیکوکار می تواند در هر ماه حداقل 200 هزار ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کند، بیان کرد: در طول سال، این نهاد با همکاری خیران، کمک های تحصیلی مختلفی در قالب لوازم نوشتاری و پوشاک به دانش آموزان نیازمند ارائه می دهد.
وی اظهارکرد: افراد خیر برای مشارکت در طرح یاسین می توانند با انتخاب یک یا چند دانش آموز درفرم پیش بینی شده ماهانه حداقل 200 هزار ریال برای هر یک دانش آموز یا دانشجوی تحت حمایت خود مساعدت کنند.
دشتی گفت: 16 هزار و 679 دانش آموز و دوهزار و30 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ارتقای فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت از مهمترین راهبردهای کمیته امداد استان است، تاکید کرد: این نهاد با فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم مانند پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی امکان ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را میسر می کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
دستشان درد نکند. خدا ازشان راضی باشد.
دولت در این میان چه کمکی کرده ؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار