سرمربی تیم فوتبال صبای قم:
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر کارلوس کیروش به خاطر کمبود امکانات مریض شده پس ما باید تا الان 10 بار می‌مردیم و زنده می‌شدیم.
کد خبر: ۱۳۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱ 19 November 2015
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: با توجه به تعطیلات لیگ برتر ما سعی کردیم از فرصت استفاده کرده و تمرینات خود را به خوبی پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر بچه‌ها آماده این بازی هستند، بازی سختی داریم، ضمن اینکه بسیار حساس است و مهمتر از همه اینکه نتیجه این دیدار می‌تواند ما را برای حضور موفق در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: ما با یک تیم خوب بازی داریم، تیمی که خوب نتیجه گرفته و به غیر از یکی دو هفته ابتدایی مسابقات این فصل، در سایر دیدارهای خود تا الان بسیار موفق بوده و در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز خوب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یحیی گل‌محمدی با هدایت خوب ذوب آهن اصفهان و با عملکرد خوب خود ثابت کرده که جزو مربیان موفق لیگ است، ذوب‌آهن نیز همواره جزو تیم‌هایی بوده که در فوتبال کشور سیستماتیک و قابل قبول فوتبال کرده است.

دایی بیان کرد: با هیچ یک از شرایط ذوب آهن کاری نداریم و در بازی روز جمعه سعی می‌کنیم سه امتیاز این دیدار را به اندوخته‌های خود اضافه کنیم، هر چند بازی سختی داریم اما امیدوارم این بازی سخت و مهم را ببریم و از صد جدول فاصله نگیریم.

وی ابراز کرد: ما در این دیدار ابوالقاسم دهنوی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، ضمن اینکه میلاد فراهانی دروازه‌بان دوم تیم ما نیز مصدوم است، هاشم بیک‌زاده نیز دو روز است که به تمرینات ما اضافه شده و در کنار سایر نفرات تمرین می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: خدا را شکر تیم ما بهتر شده، با آمدن فرید کریمی می‌خواهیم نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم، تیم نسبت به اوایل کار خود در بازی‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور خیلی بهتر شده و عملکرد بهتری دارد.

وی در ادامه به تعطیلات لیگ برتر نیز اشاره کرد و افزود: ما روند رو به رشدی داشتیم، ولی این تعطیلی جلوی روند رو به رشد ما را گرفت، البته تعطیلی‌های قبل لیگ برتر برای ما خیلی خوب بود اما برای اینکه تیم را آماده نگه داریم این تعطیلی چندان خوب نبود.

دایی در پایان این نشست خبری در پاسخ به این سئوال که آیا شما شنیده‌اید که کوروش به خاطر امکانات تیم ملی دچار بیماری شده یا خیر؟ تصریح کرد: من در این مورد چیزی نشنیده‌ام اما در مورد تیم ملی باید بگویم که همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم، تیم ملی با هر کسی که هست احتیاج به حمایت همه‌جانبه دارد اما اگر کی‌روش با کمبود امکانات تیم ملی مریض شده ما باید تا الان 10 بار می‌مردیم و زنده می‌شدیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار