معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان از ابطال ۶ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت بلااستفاده در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 21 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ عبدالله حسن زاده در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت مقابله و برخورد با قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان بیان داشت: در مدت هفت ماه و ۲۵ روز گذشته یک میلیون و ۷۵ هزار و ۹۶۵ لیتر سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی کشف شد که نسب به مدت مشابه سال قبل کاهش ۸۴ درصدی کشف را داشته ایم.
 
سرهنگ حسن زاده اظهار داشت: در ادامه مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق سوخت ۶ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت خودروهای فرسوده و از رده خارج پس از شناسایی باطل شد. با اجرای طرح های مقابله ای به طور میانگین روزانه کمتر از ۲ میلیون لیتر سوخت در استان صرفه جویی و از قاچاق آن جلوگیری شد.
 
معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۸ طرح استانی و دو هزار و ۵۷۷ مورد عملیات روزانه در استان انجام شد که هزار و ۳۹۰ قاچاقچی سوخت دستگیر شدند. همچنین ۷۶۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.
 
وی ادامه داد: در سال جاری ۵۹ روستای آلوده پاکسازی شد و ۴۰۵ محل دپوی سوخت تخریب و ۲۱ هزار و ۸۱۵ متر انواع لوله گذاری قدیم و جدید کشف و امحا شد. طی همین مدت هزار و ۷۴۱ مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و منهدم شد.
 
سرهنگ حسن زاده در مورد تعداد معتادان جمع آوری شده در استان هم گفت: در سال جاری ۴۸.۵ تن انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد کشفیات داشته ایم. سال گذشته ۴۶ تن در همین مدت کشف و امحا شد. هزار و ۲۳۰ قاچاقچی دستگیر شد که رشد دستگیری ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد بود.
 
وی عنوان کرد: امسال ۹ هزار و ۹۴۵ معتاد دستگیر شد که ۱۶ درصد کاهش دستگیری داشتیم. از این رقم هشت هزار و ۲۴۳ معتاد در شهر بندرعباس و ۳۱۱ معتاد در شهرستان میناب جمع آوری شد.
 
به گفته وی، در آمار کل سرقتها هم هفت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است. همچنین در کشفیات سرقت ها هم ۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار