انجمن علمی نانوتکنولوژی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، «همایش یک روزه فناوری نانو» را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۳۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 22 November 2015
دکتر نوید نصیری‌زاده دبیر انجمن علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به تابناک یزد،گفت: با توجه به برگزاری دومین هفته استانی فناوری نانو که با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، استانداری یزد و تعدادی از موسسات آموزش عالی، ارگان‌ها و سازمان‌های استان یزد برگزار می‌گردد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد میزبانی از این رویداد مهم را با برگزاری همایش یک روزه فناوری نانو بر عهده دارد.

نصیری زاده افزود : این همایش یک روزه با هدف آموزش و ترویج این فناوری نوین صورت می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر مباحث حمایت‌های تشویقی ستاد از پایان‌نامه‌ها و مقالات دانشجویی در خصوص تجربه‌های موفق و ناموفق شرکت‌های حوزه فناوری نانو بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

دبیر انجمن علمی نانو تکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : به این وسیله از کلیه مسئولین محترم استان، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی و همچنین صاحبین صنعت و شرکت‌های فناور در استان جهت شرکت در این همایش یک روزه دعوت به عمل می‌آید.

لازم به ذکر است همایش یک روزه فناوری نانو 4 آذرماه از ساعت 8:30 الی 11:30 در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی و از ساعت 14 الی 17 عصرکارگاه آموزشی نانو مواد و کاربرد آن ها در علوم مختلف، در سالن کنفرانس دکتر طاهری این واحد دانشگاهی یزد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار