مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: 17 هزار نفر در سامانه سما‌‌‌‌‌ح در استان کرمانشاه برای سفر به کربلای معلا ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۳۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 24 November 2015
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: 17 هزار نفر در سامانه سما‌‌‌‌‌ح در استان کرمانشاه برای سفر به کربلای معلا ثبت نام کردند.

رضا نجفیان در گفت‌‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از مجموع کسانی که در این سامانه ثبت نام کردند، هشت هزار و 700 نفر ویز‌‌‌‌‌‌‌‌ای ورود به کشور عراق را از کنسولگری عراق در استان کرمانشاه دریافت کرده‌‌‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 17 دفتر زیارتی کار ثبت نام زائران را انجام می‎‌دهند، افزود: از مجموع تعداد ویزا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که تاکنون صادر شده است چهار‌‌‌‌‌‌ هزار و 500 ویزا مربوط به استان‌های کردستان و همدان و مابقی نیز مربوط به استان کرمانشاه است.

نجفیان افزود: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سماح به منظور سفر به کربلای معلی در اربعین حسینی تا پایان ساعات اداری امروز در نظر گرفته شده و تمدید نمی‌‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هشت جلسه توسط ستاد اربعین حسینی و تشکیل 7 کمیته رسیدگی به برنامه‌‌های اربعین حسینی در استان کرمانشاه، گفت: این کمیته‌‌ها به منظور اطعام، اسکان، جلب مشارکت مردمی، حمل و نقل، پزشکی و امنیت زائران تشکیل شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام سفر زائران به کربلای معلی در اربعین حسینی بالغ بر 150 موکب از شهرستان کنگاور تا بخش گواور در شهرستان گیلان‌غرب به منظور خدمت‌رسانی به زائران حسینی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار