مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان گفت:
یک هزارنفر از جوانان این شهرستان در گفتمان های دینی و اجتماعی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۳۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 25 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبدانان گفت: یک هزارنفر از جوانان این شهرستان در گفتمان های دینی و اجتماعی شرکت کردند.
حجت الاسلام احمد اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد افراد در راستای آگاه سازی و اشنایی با اصول و روشهای مبارزه با آسیب های دینی و اجتماعی در قالب بیست گفتمان کارگاهی و با مشارکت تعداد 10 نفر از مدرسین واساتید حوزه و دانشگاه درسطح مدارس شهرستان اموزش دیده اند .
وی ارتقای سطح دانش و دانایی جوانان را مورد تاکید قرارداد و افزود: باهماهنگی و مساعدت اداره اموزش و پرورش ، تعداد 21گفتمان کارگاهی با موضوعات پدافند غیر عامل، آسیب های اجتماعی، حجاب و عفاف، اشنایی با مبانی وهابیت، تقلید و مرجع شناسی،امید و نشاط اجتماعی،جوان و قران،رابطه فرزندان با والدین، مسئولیت متقابل زن و مرد، تربیت فرزندان،مواد مخدر و حریم ها و حرمت ها در مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار شده است .
مسئول اداره تبلیغات اسلامی ابدانان، اسیب های دینی و فرهنگی را یک خطربالقوه دانست و اضافه کرد: هدف و نقشه جهان استکباراین است که هرآنچه که در مناقشات نظامی بدان دست نیافته است، در میدان و عرصه فرهنگی با کم ترین هزینه به ان برسد.
وی یاد اورشد: تا پایان امسال تعداد 25 گفتمان کارگاهی دیگر درمدارس شهری و روستایی شهر ستان آبدانان برگزارمیشود./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار