سرمربی تیم ورزش زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: تیم ورزش زورخانه‌ای کرمانشاه جهت شرکت در رقابت‌های لیگ برتر زورخانه‌ای کشور به اصفهان اعزام شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 25 November 2015
سرمربی تیم ورزش زورخانه‌ای استان کرمانشاه گفت: تیم ورزش زورخانه‌ای کرمانشاه جهت شرکت در رقابت‌های لیگ برتر زورخانه‌ای کشور به اصفهان اعزام شد.

محمد شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم زورخانه‌ای کرمانشاه جهت حضور ارزشمند در رقابت‌های لیگ برتر زورخانه‌ای کشور عازم اصفهان شد و فردا مسابقات میان تیم‌های اصفهان، کرمان، البرز، یزد و کرمانشاه در گروه الف برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ورزش زورخانه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی بسیار بالای نماینده استان برای حضور در این رقابت‌ها افزود: این مسابقات صبح پنجشنبه در زورخانه علی قلی آقا اصفهان برگزار و رقابت‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده بر روی آنتن خواهد رفت.

وی سجاد یعقوبی، امیر حسین یعقوبی، سید علی زینال صفت، سعید صادقی، سجاد وروایی، وحید سلیمی و سجاد صادقی را ورزشکاران تیم کرمانشاه نام برد و گفت: بنده به عنوان سرمربی و میاندار تیم حاضر خواهم شد و مرشد تیم نیز سجاد صادقی است.

شهبازی سرپرست تیم زورخانه‌ای کرمانشاه در این رقابت‌ها را امیر خوش اندام عنوان و اظهار کرد: امسال نخستین حضور نماینده استان در لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای کشور است و با رقبای سرسخت و توانمندی هم گروه شدیم اما آماده ارائه نمایش مقتدرانه در اصفهان هستیم.

وی شرکت کاشی کاژه اسلام آباد غرب را اسپانسر نماینده کرمانشاه در این مسابقات عنوان و بیان کرد: رئیس هیئت باستانی شهرستان اسلام آباد غرب نیز حمایت‌های بی دریغی از تیم استان به عمل آورد.

شهبازی در پایان گفت: تا پیش از اعزام با مشکلات مالی فراوانی مواجه بودیم و امکان برگزاری اردوهای مختلف برای کسب آمادگی تیم را نداشتیم اما آمادگی کامل برای قدرتنمایی در هفته اول مسابقات را داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار